Ja - Jeg har gode ideer til reklame som er GRATIS - De er ikke bare gratis Du kan også starte dit firma på dem... Og du må godt få dem GRATIS (Hvis du lover at tænke dig godt om med hensyn til prisen )
Også heder det ikke "Bare" et flyttefirma - Der er mange små og store faldgrupper Så giv aldrig en FAST PRIS - Hold fast på din timepris (Kunderne har en tendens til at ville have mere end de betaler for) (Og selv om det er på timepris mener 9 ud af 10 at det ikke kan passe at det har taget over en time at flytte deres hus på 230 m2 fra Sønderborg til bornholm) Og med hensyn til håntering af godset er det heller ikke - BARE lige (Endnu engang har du brug for de gode koleger du har/kan få i branchen) Med hensyn til at male og tapesere - Og rengøre lejemål (Ikke mindst for boligforeninger) Er det sådan at bolig foreningen har nogle "fine" aftaler med diverse maler og tømremestre foruden elektrikkere der køre til spøg og skæmt priser for at holde deres ansatte igang når der ellers er stille i butikken Og boligforeningen kan til en hver tid kasere dit arbejde - Og så skal Du bevise at det er dem der tager fejl (Eller gøre det om) (Jeg har en hel familie af malere og maler mestre - Som har malet nogle lejligheder jeg er flytet fra De er alle blevet kaseret- De kunne jo ikke se at det var malere der havde malet - eller det er glans 15 i stedet for 20 - Skide svært at bevise det modsatte) Men det er dig der taber sagen - Så du må hvertfald ikke garentere kunden at lejligheden bliver synet
Og har du set en flyttelejlighed ? Det kan mange gange være et skræmende syn (Jeg sender mine folk hjem når der falder kanyler ud af møblerne - Der er jeg nok lidt for large.... ) Og meget af det der skal laves krever uddanede folk - Du må ikke lave ret meget selv mere
Og i ovennævnte har du svaret på hvorfor 220 kr er for lidt - Der er mange udgifter (Også udgifter man ikke kan forudse)
Og med hensyn til de 2 lejligheder pr md har du glemt at regne udgifterne med....
Men alt taget i betragting (Også det negative) Kan du sagtens starte en forretning - Men lad være med at skyde med spredhavl Vil du flytte eller male? - Du skal starte et sted
Jeg startede selv
Og med hensyn til at underbyde markedet.... Du kan ikke tjæne penge uden koleger - Og hvis du ikke kræver din pris får dem dem aldrig
Prisene er ikke hverken Fyn eller Sjælland´ske De er jydske - Dog tillæges MUMS
jeg flytter kun i wekenden med et tilæg på 100 % (Så det slipper jeg for -. Oftest da...)
Med hensyn til min opstart er det en lang historie - Men den kommer vil ind under kadagorien "Fra dag til dag" Men det vil jeg ikke anbefale dig at gøre - Hvis du har andre muligheder
Du kan kontakte kontakt@flyttehjealp.dk - Så kan du også få mit nummer (Og en lang snak...) |
Hej flyttemand
Tak for den dejlige smøre du har skrevet, den synes jeg var brugbar.
Jeg mente ikke "bare" et flyttefirma det skulle ikke forståa negativt, du spørger mig om jeg har set en flytte lejlighed!! Jeg arbejder med dem hver eneste dag, da jeg køre som synsmand til daglig, derfra mener jeg har stort indblik hvordan tingene skal gøres, da det er mig der tjekker folk om de har malet korrekt, eller de maler vi bruger som er tilknyttet gør det som de skal, og det samme gælder rengøring.
Jeg mener ikke at det gør noget at blande tingene sammen og lave en pakke løsning, hvis man har god tid til det og det mener jeg at jeg har, hvis det skal gøres på 14 dage eksl. for en lejlighed på 80 - 120 m2.
Men jeg vil tage min pris til flyttedelen af pakken til revidering igen, men som sagt, jeg har ikke fået oplyst nogen priser på forsikringer mm. den pris jeg kom med som oplæg var bare et forslag.
Og nej hvis du læser mit første inlæg skrev jeg at prisen pr. lejlighed vil ligge på omkring 20000 kr. lidt til bilen og til maling osv
Men tak på forhånd og godt nytår