hej søren.
jeg har kørt som kølemontør i en del år og har lavet rigtig mange kølesteder og skabe samt frostbokse.
det er utrolig dyrt at få lavet og det kræver meget rengøring og tjek på fødevare ind og ud.
ingen af de steder jeg har besøgt for at reparere de sidste 10 år har sagt de havde en fremragende forretning.
men jeg har hørt en del sige at brancen er rådden og det var utrolig svært at få det til at løbe rundt.
jeg har selv haft ideen om sandwich og madpakker og tror på det ... og vil da heller ikke tage pippet fra dig - hvis du skal sælge og gerne mange tror jeg du skal være mobil, friske varer, og gerne med hjemme lavet dressinger.
steder med mange mennesker er jo altid et hit ved ikke lige hvor du kommer fra men universitetet i lyngby havde jeg som mål en gang der er en masse mennesker som er unge, hvilket jeg mener er det store puplikum til netop dette marked.
og så skal priserne være meget rimelige og gerne med drikke vare samlet pakke måske! 20 - 25 kr så spiller det. og så kan du jo købe en flaske vand i aldi som hører med i pakken. og så skriver du sund mad så er du fri for sodavand.
men det som fik mig til at droppe ideen er at det kræver bil skurvogn som fiskehandleren eller pølsemanden tilladelse og så skal du fanden tidligt op og lave mad og hente vare til dine kunder.
sandwich med karry bacon frisk kogt kylling skinke ost og frikadelle er noget der går godt. du kan evt. lave en aftale med en bager som så laver boller til dig det er nok en god ide´ da du selv skal lave en del hvis ikke.
kylling kan koges/bages i ovnen i kilovis det kan frikadeller også. hvis du er smart får du godkendt din evt. vogn til madlavning så kan du lave det hele der. og sandwich kan jo laves på stedet så folk får dem super friske. men du skal være hurtig for du skal tjene alle dine penge på frokostpausen!!
det er mine overvejelser - brug det du kan .
held og lykke.
piphans.