Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

der er billed på siden, har jeg glemt at informere om noget her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

partner opgave

jeg søger her en programmør der gerne vil stå for dette site, da jeg er igang med at skrive teksterne til siden, din opgave her ville være at du kun skal sætte teksterne, ind på siden også står for upload vi kan god snakke om hvordan arbejdet skal forgår, her tænker jeg om du vil sidde og uploade hver dag. eller om der skal gå lidt tid imellem, det er helt op til dig selv jeg skal dog bare viden hvordan, jeg skal forholde mig til dette.

det kunne være en mulighed at starte stærkt ud med en masse tekst for at få den klaske så højt op på google som muligt,

jeg kan dog gøre dit arbejde en hel del let for dig ved selv at have en side som jeg selv, kan komme teksten ind i så du faktisk bare skal står for at, lægge den ind i den masse som du har. og derefter uploade siden når den nu er klar til at blive lagt ud på nettet,

min opgave 

jeg vil stå for teksterne på siden og jeg er hårdt arbejdende for dette, jeg er villig til at bruge dage på at sidde og skrive teksterne til siden. nemlig for at få den så højt på på google som muligt, 

markedføring

vi kan begge to stå for markedføring hvis dette kunne have din interesse men dog ikke et krav, da jeg også godt selv kan stå for dette, 

økonomi

angående økonomi tænker jeg at man kan snakker om hvad hvert part skal have, her tænker jeg at beløbet på side kommer i hverfald til at koste, 200 om måneden, da jeg synes dette ville være en fint pris i forhold hvor mange kan kan kunne komme, til at sidde der inde, ud over dette havde jeg også tænkt mig at sidder og skrive bøger, omkring nogle andre ting

download

i mens jeg sidder og skriver disse tekster havde jeg også denne ide at jeg lige så godt kunne skrive en bog, imens så jeg kan tage begge ting med det samme, både tekst på hjemmeside og tekst via en bog, denne bog kan man downloade et lille stykke af gratis, dog hvis man vil købe den kommer den til at koster det eller det, 

det vil sige at vi tjener penge på brugeren der er medlem hver måned, plus vi måske kommer til at tjene penge på bøgerne, og vi kan dog også måske tjene lidt penge på download,

angående bøgerne der kommer til at koste penge, vil jeg sige at priserne kommer til at være forskellige i forholdtil hvad det er for noget, og hvilken viden der bliver givet ud af, 

hvis i har spørgsmål er i velkommen til at skrive

Mvh Mike 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)