Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opfundet et system til ophængning af mineraluldsisolering, og søger en producent.

Med venlig hilsen

Bjørn Johannsen

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 03:31

Hej Bjorn

Uden info. om i hvilken materiale du onsker produktet lavet i er det nok lidt svaert at faa en fornuftig kontakt.

Skal de laves i , metal, trae, stof, laeder, plast, snor, pap / papir, glas eller er det lige meget hvilken materiale ??

Hvor mange emner aarlig ?.  

Jeg har lidt ideer til fremstilling i metaller / jern med mere.

Mvh. Jan Sorensen

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:11

Den skal laves i plast.

I korthed: Det er et system til ophængning af mineraluldsisolering. Det er nogle nåle med modhager der monteres før man hænger isoleringen op.

Jeg har fået nålene og systemet patenteret og har lavet modeller i metal, men de virke først fuldt ud når de blever lavet i plast.

Der skal nu laves en prøveserie efter en tredimensional tegning. Efterfølgende skal der laves værktøj og findes en forhandler.

Måske er det bedst at finde forhandleren først!

Bjørn

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 16:38

Hej Bjørn,

er du kommet længere i dit projekt? Min erfaring siger mig at det ikke altid er nok med en god idé - desværre......og omvendt kan det være svært at få noget solgt uden en prototype (og allerhelst et færdigt produkt). 

Bor du i Kbh. - så kan jeg måske godt hjælpe dig med en 3D tegning (og kontakt til prototype virksomheder og producenter).

Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)