jeg kunne godt tænke mig at udgive en bog der kommer til at koste penge, dog er dette en stor opgave for mig, og kunne dog godt tænke mig et partnerskab med en der er virkelig dygtig til at skrive, vi snakker et højt niveau på dette område, det drejer sig om en bog der ikke er set før eller disse skrifter er aldrig set før nogle steder, derfor kalder jeg denne sandheden eller de ting i ikke vidste, jeg kan ikke fortælle så meget om selve bogen men det skal nok blive rigtigt godt, hvis den rette melder sig ind over, problemet er at disse tekster slet ikke må røre nettet overhoved, ikke over email eller her eller nogle andre steder, ud over dette kommer bogen til at koste en god del, prisen ligger i hverfald på 300 og mere til, fordi der er rigtig meget der skal skrive, vi kan dog også godt sige den kommer til at koste 500 og hvis ikke 1000 kr, det kommer til at tage sin dig om dig, du skal kunne få teksterne til at blive spændende og det skal sætte rigtig op i rækkefølge, det skal jeg nok hjælpe med ud over det vil jeg selv skrive det hele, og du tjekker om der kommer til at være fejl i det hen af vejen, plus du skal holde øje om det er rigtig sat op, dette er et meget stort men hvis der bliver givet gas burde det også, give godt i kassen bagefter, du skal være skarp dygtig og kunne lide dit arbejde, da det kommer til at tage tid du skal også kunne give den fuldgas, det meste af dagen, Mvh Mike |
tekst forfatter
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)