godt nok kan jeg ikke finde ud af og skrive så godt, men det bliver dog også jeres opgave hen af vejen, jeg skal dog nok skrive det i en email til dig, hvordan og hvor ledes med tekster hvor det skal hen osv, men ideen er at begynde at lave et større markedsføring omkring religion, og derfor mangler jeg en virksomhed til at gå ind i et tæt partnerskab, angående min ide her er at det kommer til at tage noget tid, men jeg knokler selv for det lige nu og kunne dog godt bruge noget samarbejde til at få mere styr og, kontrol på teksterne og få dem spredt mere, ud på nettet, selve ideen er at starte med at skrive en masse tekster omkring religion osv, og så senere hen måske lave noget aff på det, og derfra begynde at udvikle en hjemmeside hvor vi så kan bruge de tekster, der ligger rundt omkring på nette kan lokke kunder til butikken via hjemmeside, angående hjemmeside vil det dreje sig om udvidelse af religionen tekster og skrifter, ud over dette tænker jeg også at det ville være en ide med noget online spørgsmål eller, direkte snak hen over skrifter derefter tænker jeg dog at man kunne begynde at udvikle en chat der inde så folk kan sidde og snakke religion, men hvor man også kan stille spørgsmål via en blog og hvor der vil blive svaret på spørgsmålet af admin, og ingen andre fordi ellers kommer der til at være for meget kludder i dette da jeg gerne vil have styr på tekster og om hvad det er for noget folk udgiver der inde, udover dette kommer der selvfølgelig oprettelse af bruger osv her fra til næste punkt, hvor jeg godt kunne tænke mig at når der bliver smidt en tekst på hjemmeside, ville den går over folk email måske facebook twitter også videre og så videre, ideen er at i sidste ende at kunne undervise på fuldtid ud over dette, angående religion og spørgsmål og svar, også også videre skrive tekster som så skal sætte rigtig op og, stå de rigtige steder, jeg ved dog godt dette er en meget stor opgave men, der burde også være gode penge i det i sidste ende, og jeg vil gerne knokle dag og nat for det, fordi jo flere steder der ligger tekster til hjemmeside med link måske, jo flere kommer og kigger fordi og håber på at lokke kunder til ud over dette kunne jeg dog godt tænke mig at videre udvikle dette med nogle ansatte hen af vejen eller på anden måde da der er masser af muligheder for dette, kunne være en ide hvis virksomheden kunne programmere eller kode, kunne udvikle apps osv i kommer stor til at stå for site eller blog og retning af tekster, og hvor teksterne nu skal ligge på nettet, men ud over det skal der jo også snakke om hvilken aftaler man gerne vil lave dette havde jeg tænkt mig at vi skulle tage i en privat besked, lydder dette interessant for dig eller jer så er i velkommen til at smide en privat besked til mig, da i kommer til at stå for en stor del af dette, vil i selvfølgelig også komme til at tjene en god del på dette da jeg kun skal tænke på at skrive teksterne og fortælle hvordan det skal sætte op på hjemmeside osv, på google.dk har jeg 25 side visninger google.com har jeg 10 danmark sidevisning 128 usa 75 sidevininger side visninger den seneste måned 216 og er kun gået igang for et par dage side side visninger idag 32 som i kan se går det kun frem ad, samt jeg også har google+ konto så mangler bare folk til at indgå et samarbejde Mvh Mike |
søger større virksomhed med et par ansatte
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)