Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører af blandede materialer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har en forretningsidé, der indebærer online salg af materiale-kits, der kan bruges til gør-det-selv projekter, dvs. træ (rundstokke og plader), kobberrør, MDF-plader, maling, lim og andre materialer i den stil.

Da det er mange forskellige slags materialer, er det højest sandsynligt nødvendigt med flere leverandører. Forretningsidéen er stadig på tegnebrættet og skal først testes, derfor er jeg ikke helt sikker på, hvordan fremgangsmåden vil være. Som jeg ser det, er der to forskellige muligheder:

1. Jeg bestiller store mængder af materialer hjem, som jeg så selv pakker i de rigtige kits og sender dem ud.

2. Jeg samarbejder med en virksomhed/flere virksomheder om at pakke kits hos dem og have dem sendt direkte fra virksomheden og ud til kunderne.

Af samme grund har jeg endnu ikke besluttet, om det vil være bedst for mig at have danske eller internationale leverandører. 

Hvis der er nogen her, der har nogle forbindelser til virksomheder/fabrikker, der producerer materialer (træ, kobber etc.), så er jeg meget interesseret i at få den kontakt. Det samme hvis der er nogle der har konstruktive kommentarer til min ovenstående "forretningsmodel".

På forhånd tak for hjælpen :)

Mvh. Sandig

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandig,

JA vi har en del erfaring med, at fremsende færdig monterede emner i kit eller færdige emner i papæsker med vores kunders varemærke uden på.

Det kan være i metal eller i træ - Mdf, vi har mulighed for,at oprette lagerhotel hernede og sælge varen i dit varemærke.

Vores virksomhed ligger i Polen og vi er en høj kvalitets producent.

Mail: cw@nordmet.pl

telf. 20611511

Hører gerne fra dig,

Mange Hilsener Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)