|
Hej!
Vores erfaring(og vi har mange web-shops som kunder)siger, at det næppe kan lade sig gøre, og sldet ikke
i det lange løb.
/peter
Hej! Vores erfaring(og vi har mange web-shops som kunder)siger, at det næppe kan lade sig gøre, og sldet ikke i det lange løb.
/peter |
Hej Det er der rigtig mange der webshops som ikke har og jeg skulle hilse at sige, at det kan man også tjene rigtig mange penge på :) |
Jeg har nu også hørt om flere folk der har haft stor success med dropshipping, som jo resultere i man ikke har noget lager. |
Sidste gang spiegelhauger var i gang, lød det som en rimelig fed forretning med dropshipping ;-) 4 - 5 mand kunne lave en omsætning på 4.8 milliarder.... så jeg tror bestemt dropshipping er good business :-) |
Hej igen! Kommer vel også an på hvilken branche vi befinder os i. Det står så for min egen regning, på sigt tror jeg ikke, at det kan lade sig gøre uden at investere i et varelager.
/peter |
Vil det sige at du slet ikke tror på hele konceptet omkring dropshipping? Det er ellers min opfattelse at det er utrolig populært og rigtig mange lever godt af det, på begge sider af aftalen. |
Det kan sagtens lade sig gøre, man skal bare gøre sig klart at priser for varer, som dropshippes, alt andet lige er dyrere end varer, som du selv køber hjem til lager i større partier. Men absolut muligt og en god måde at komme i gang på - og til at supplere lagervarene med. |
Ja..ok I er eksperterne. Min kone har en webshop, som har kørt via drop-shipping, men hun måtte hurtigt erkende, at der skulle investeres i et varelager, og det har så absolut været den rigtige beslutning. Ja...er da en god måde at komme i gang med uden varelager.
/peter |
Jeg er bestemt ikke ekspert på området :) Jeg havde bare en anden opfattelse omkring dropshipping og jeg kan sagtens tage fejl. |