Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en tekstforfatter til en enkelt opgave eller et længerevarende samarbejde? Se med HER!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg håber, I er kommet godt ind i det nye år - det er jeg, da jeg nu er helt klar med min nye virksomhed hvor vi blandt andet tilbyder tekster.
Som så mange andre nyåbnet virksomheder mangler vi også lidt referencer og udtalelser, så derfor vil jeg rigtig gerne give dig et super godt åbningstilbud, så vi (forhåbentlig) kan få nogle flere referencer skrevet ind på hjemmesiden.

Skriv for nærmere information, så kan vi tage os en uforpligtende snak om din næste opgave, ligemeget om det drejer sig om enkelte opgaver eller et længerevarende samarbejde.

Jeg har vedhæftet et referencedokument og vores hjemmeside - du må meget gerne sende os en mail via kontaktformularen på vores website, www.blackpiranha.dk, men du kan også blot sende mig en privatbesked her på Amino.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, så jeg kan løse dine næste tekstopgaver :-)

De bedste hilsner, 
Anna Lykke 

REFERENCEDOKUMENT:

https://nitrocloud-prod.s3.amazonaws.com/%28722639089%29%20Referencetekster%20%28dokument%20til%20fremvisning%29.pdf?Expires=1453462252&AWSAccessKeyId=AKIAIWR6KL3Y3RXHOUTQ&Signature=882sthk%2FcJjORTtW8s1RimiViDs%3D

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)