Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside søges (træningsblog)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

I forbindelse med min nylanceret hjemmeside, hvor hensigten er at hjælpe andre med at opnå en sundere livsstil og bedre resultater i træningscentret, vil jeg gerne høre jeres meninger om siden. Er åben for kritik, da formålet er at gøre siden bedre og mere læsevenligt.

Link til hjemmesiden: http://www.bodyfat.dk
Tak på forhånd.

Med venlig hilsen
Kim Long

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,
Kør evt. dit website igennem vores gratis værktøj til SEO optimering. Burde give dig lidt at arbejde med og får du brug for hjælp, så sig til😉

Du kan finde linket i min signatur.

Dbh.,
Rasheed

Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Et par hurtige fra hoften:

Når jeg åbner din hjemmeside får jeg et (meget stort) billede af en delle og teksten: Har du svært ved at komme af med fedtet? Livet ville være så meget nemmere, hvis man blot vidste hvad der skulle til. Klik her for at vide hvordan

Det synes jeg er rigtig godt, men....når jeg trykker på Klik her for at vide hvordan, så scrolles der bare ned. Jeg synes det ville være bedre, hvis der blev loadet en ny side. Det at man kan scrolle på din front, virker forkert på mig. Specielt fordi man scroller forbi noget tekst, som man liiiiige når at se noget af (Hvem er Bodyfat) - det virker forvirrende og som om man går glip af noget.

(Windows 10 - skærmopløsning 1920/1080)

Intermitten fasting:

1. Man kan ikke se hele teksten pga. den hvide baggrund - det er forvirrende

2. Det virker forkert, at alt andet man kan klikke på har danske termer, men Intermitten fasting har ikke (jeg er godt klar over at det er en term, men kunne man finde en passende dansk term - eller skrive en uddybende KORT forklaring under på dansk?)

Hvem er Bodyfat:

Jeg synes det er synd at du bruger ordet bloti denne sætning:

Hensigten med denne side er blot at hjælpe andre, som gerne vil opnå en sundere livsstil og livsglæde. Jeg er ikke læge- eller fitnessuddannet, og allerede her tænker du sikkert, hvorfor skal jeg så lytte til dig?

Fjern blot og sætningen vil være:

Hensigten med denne side er at hjælpe andre, som gerne vil opnå en sundere livsstil og livsglæde. Jeg er ikke læge- eller fitnessuddannet, og allerede her tænker du sikkert, hvorfor skal jeg så lytte til dig?

Det var hvad der lige var tid til lige nu - håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Cæcilie

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasheed og Cæcilie

Mange tak for jeres inputs, de er virkelige brugbare, som jeg vil tage til mig :)
Er der andre, som vil byde ind, skal de være mere end velkomne.

Med venlig hilsen
Kim Long Nguyen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Simplia Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Er forside billedet optimeret? det tog lidt tid for mig at loade.

Nogle billeder kan fylde 5mb og komprimeres helt ned til 500kb uden at kvaliteten forværres. Herved gør du siden lettere, så der ikke skal hentes så meget data.

Vh Christian

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Mange tak for dit input.
Har komprimeret samtlige billeder helt ind til benet, så det burde ikke være et problem længere :)

Mvh.
Kim

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim
Tillykke med din nylancerede hjemmeside!

Jeg ville nok lave billedet af dellen sort/hvid med 2px blur. - for at fremhæve tekst og knap.
- Man skal nok kunne se billedet alligevel.

Kunne du bruge dit fav-icon som en del af logoet?

Derudover ville jeg nok bruge en sans serif font, i stedet for en serif-font i brødteksten.
- Serif er typisk det man bruger på papir da man så næmmere kan danne linjer, men det er ikke det samme på computer.
Du har den faktisk allerede på dit første billede - hold den font gennemgående! :-)

Derudover vil jeg nok overveje om det virkeligt er så vigtigt for andre at vide, hvor mange mails du har modtaget osv.
Her ville det være federe med nogle lidt andre index tal. "475kg fedt tabt" fx. (eller find på noget der giver mening)
"2.1 g kulhydrat i 100g rå agurk" - whatever.. noget folk synes er fedt, og som giver mening i forhold til dit koncept! :-)

Derudover savner jeg en forklaring.
Nu er der bare "vil du af med fedtet, se her hvordan", og så havner man i en blog.

Måske noget med "Bodyfat har samlet en masse nyttige artikler der hjælper DIG med vægttabet."
- nu jer ikke tekstforfatter, men noget i den dur.

Ellers, godt gået!

Go' weekend :-)

- Sabine
Quardon Media



Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den rigtig gode feedback Sabine! :)

Det har virkelig været brugbart, og har allerede implementeret de fleste af de ændringer, du foreslog.
Især billedet på forsiden i sort/hvid + blur, har givet en god effekt, synes jeg.

Igen mange tak :)

De bedste hilsner
Kim Long Nguyen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim
Super, det er jeg glad for!
Jeg synes også det fungere meget bedre nu! :-)

Go' vind.

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Det er blevet rigtigt godt.

Med de mange fine indlæg du allerede har skrevet og fortsat vil bidrage med, syntes jeg det vil give mening at du også får gang i din facebookside. Du vil have masser af godt materiale til FB og kan smide små teasere ind der linker til hjemmesiden. Jeg ville i hvert fald like den med det samme :-)

God fornøjelse og godt gået!
Martin

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)