Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg ønsker lidt kronstruktiv kritk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at sende min web-shop i luften og kunne godt tænke at der var nogen der kunne give mig lidt konstruktiv kritik af min side.    www.seeandbuy.dk

 

på forhånd tak og mange julehilsner til jer alle

Frank

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lige et par ting.

1. Jeg syntes du skal lave nogle mere sigende kategorier, hvis jeg er ude og lede efter en kniv eller en kasket ville jeg ikke intuitivt gå ind unden kategorien jagt. For at nævne et eksempel.

2. Når man har fundet det produkt man nu lige gerne vil købe, hvorfor er der så ikke en lig i kurv knap under produktet i denne generelle fremvisning. Jeg syntes det virker forstyrrende at man skal ind under produktet før man kan ligge i kurv.

3. Når man nu har valgt at ligge et eller andet i kurv, hvorfor kan man så ikke se varen i en bjælke i højere side af skærmen. Syntes ikke det virker optimalt at man kun kan se det samlede beløb (se. evt. amazon for at se hvordan det kan gøres)

4. Når man er nået hele vejen ind og har lagt et produkt i kurv, og så man gerne vil handle videre. Og derfor trykker på "køb mere" knappen, bliver man ført tilbage til produktsiden for den vare man lige har købt. Hvilket jo dårligt kan være hensigtsmæssig, man køber jo ikke flere af den samme varer bare fordi man ser den igen.

5. Når man har købt en varer er det ofte en ide med en visning af "relaterede varer".

6. Designet kunne godt trænge til en ordentlig omgang.

 

Der var lige de første ting der sprang mig i øjene. Men der er jo nok en hel del flere.

 

Mvh Peder 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

På forsiden mangler jeg lidt en kort intro til hvad denne side tilbyder. 

På designsiden vil jeg nok sige at den er lidt "1. generations" agtig. Den trænger til en omgang. Farverne synes jeg passer fint ind.

Har du overvejet en status på varene? Er alle varer på lager altid?

Jeg synes ikke at det er ok at jeg skal tvinges ind på indkøbskurven når jeg har klikket på en vare, og derefter sendes tilbage til den samme vare.  

Slet sætningen "(den kan slettes senere)" i bestillingsboksen, synes jeg.

Det var lige et par observationer.

Jacob 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.

Tillykke med din kommende shop - dér kender jeg allerede nogen, som kan sidde og savle en hel aftenSmile

Jeg synes, at farvevalget er fint, men du kunne evt. få en her på Amino til at lave noget flot banner fiduseri. Det ville højne det hele en smule.

Dine billeder på forsiden bør også være knivskarpe. Fluefiskeren er det i hvert tilfælde ikke.

Hvis du ikke fanger kunden på dine billeder, hjælper det ofte med en lidt mere udførlig beskrivelse af produktet. Og her må man selvfølgelig ikke lyve - men gerne skamrose.

Når man vælger at have link på sit site, så bør det ligge indenfor samme kategori eller på anden måde understøtte det. Dine kunder i denne shop gider garanteret ikke kigge på møbler og andet nips. Så væk med dette link og på med nogle andre. Der er formodentlig nogle out there, som gerne vil udveksle link med dig, hvilket gavner jer alle.

Du tilbyder, at man kan komme på din mailingliste og få tilsendt nyheder. Fint, men kun de færreste kommer ind og læser dette. Sæt "Nyhedsbrev" på forsiden, så man næsten falder over det, så skal du se løjer.

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder

Tusind tak fordi du gav dig tid til lidt kritik af min side jeg kan jo læse på de svar jeg har fået at der skal laves en del om.

 

glædelig jul

mvh. Frank

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja forfra..hehe

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tusind tak fordi du gav dig tid til at skrive lidt om hvad du syntes om min side.

 

 Glædelig jul

 mvh Frank

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana

Tusind tak fordi du gav dig til til at skrive lidt om hvad syntes om min side, der er vist et stykke vej til den er rigtig god

 Glædelig jul

 

mvh Frank

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)