Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job i København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Efter en uheldig situation med en konkursramt arbejdsgiver, er jeg nu igen på jagt efter en min. 30 timers stilling, men selvfølgelig helst fuldtid. En midlertidig stilling er også meget velkommen.  

Som så mange andre har jeg forsøgt mig med utallige ansøgninger, men desværre uden held. Forklaring dertil kan være mange, men en manglende erfaring på 3-5 år er et tilbagevendende punkt.

Jeg forventer som udgangspunkt ikke at blive tilbudt en stilling gennem denne tråd, men søger blot input til hvor eller hvem der muligvis kunne være interesseret i mine kompetencer.

Hvem er jeg så?  

Jeg er 29 år.

Uddannet Markedsføringsøkonom med en bachelor i Sport & Eventmanagement samt en mini MBA i projektstyrelse og Innovationsledelse.

Erfaring.

På nuværende tidspunkt arbejder jeg som fast lærervikar med faste timer i matematik, natur-teknik og dansk i en 5.klasse og idræt i 7 klasse.  

Inden da arbejdede jeg som fodbold scout hos et agentfirma, som tidligere nævnt gik konkurs.

Som udgangspunkt er jeg åben for stort set alt, men vil selvfølgelig helst prøver kræfter inden for et område, hvor mine kompetencer og erfaring kan komme i spil.

Så hvis nogen derude har idéer eller ved hvor der evt. kunne være en mulighed, så skriv endelig. Jeg er villig til at bruge en uge eller 14 dage for egen regning, hvis der er nogen der har brug for at se mig lidt an.

Jeg sender gerne mit CV, hvis det har interesseret.

Håber der tilfældigvis sidder en eller flere derude der kan være behjælpelig på min vej efter en ny stilling. 

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Karsten Viborg

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info, så behøver en evt. stilling ikke nødvendigvis være i København.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)