Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til at lave en passiv indkomst på 2-5000 kr?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskirften antyder – er der så nogle herinde, der ved hvordan man skaber en såkaldt passiv indkomst på 2-5000 kr. pr. måned. 

Passiv betyder jo egentlig i dette sammenhæng, at man ikke foretager sig noget, når først hjulene køre rundt. Dog er ikke så doven en person – så jeg bruger gerne nogle timer på det – også selvom hjulene køre ganske passivt. 


Håber I har nogle gode foreslag. 


Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Hjemmesideexperten.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive en e-bog eller lave et affiliate/adsense site. 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også begynde at handle med binære optioner men self er der ingen der vinder hver gang...

Fra Søborg
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer aldrig til at tjene 2-5000 kr på "nogle timers arbejde" desværre. Det kræver enormt meget arbejde at få sådan noget op at køre. Og hvis det alligevel skulle lykkes for dig, så kan du med garanti tjene endnu flere penge på at lære os andre dine tricks ;) Med det sagt, så er det altså muligt at tjene passiv indkomst - dog tror jeg du skal sænke dine forventninger. Som Gustav skriver er det meget populært at lave noget affiliate/addsense eller skrive en/flere e-bøger. Hvis du er nybegynder kan du kigge på onlinebijobber.dk. Har aldrig selv brugt siden, men måske den kan give nogle tips og tricks. Ellers er der ekstremt mange gode videoer på udemy.com der kan lærer dig alt om passiv indkomst. Håber du finder noget brugbart ! :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teleking

Som sagt har man flere muligheder, og et af dem er gennem Affiliate og diverse markedsførings metoder. Der står allerede rigtigt meget på nettet, og selvfølgelig er det ene råd bedre det andet.

HUSK at det IKKE er nemt, at skabe en nogenlunde stabil indkomst via nettet, og det kræver faktisk rigtig mange timer samt hårdt arbejde. Konkurrencen er hård og der kommer hele tiden nye til.

Det gælder om, at tænke ud af boksen og gøre det lidt bedre end dine konkurrenter. Jeg kender til et par rigtig gode hjemmesider, som kunne være relevant for dig og evt. give dig lidt inspiration.

1. Guide til hvordan man kan tjene penge på nettet http://onlinebijobber.dk/

2. SEO-LEX Danmarks bedste bog skrevet af Thomas Rosenstand http://www.seo-lex.dk/

3. Godt site der handler om affiliate http://sanderg.dk/

Ellers kan du søge herinde på forumet, der har været en del omkring emnet.

Spørg endelig! Der sidde rigtig mange flinke folk herinde som kan komme med et godt indput eller to!

Rigtig god søndag ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bogen The Millionaire Fastlane kan varmt anbefales, hvis du søger ideer og viden omkring passiv indkomst. Han kommer ind på mange gode punkter i bogen, og især det her med at der så mange, som tjener penge på at sælge drømmen. Prøv og tænk på hvor mange penge Tim Ferriss 4 hour work week eller Robert Kiyosaki's Rich Dad, Poor Dad har tjent gennem årene. De har selvfølgelig lagt rigtig meget arbejde i deres produkter, og der er mange gode råd i deres produkter, men de sælger drømmen big time.

Drømmen at tjene en masse penge uden at røre en finger.

Hvis du skulle lave et eller andet der kan tjene dig en passiv indkomst på 2-5000 kr om måneden hurtigst muligt, ville mit bedste bud være at du laver et produkt eller en service på internettet der sælger drømmen. 

Det kan kunne fx være en dansk affiliate hjemmeside om passiv indkomst, hvor du tjener pengene på at genere leads til danske webhosting selskaber og diverse SEO tools osv. Der skal dog siges at der er meget konkurrence i denne niche, men der er så også stort økonomisk potentiale, hvis du får stablet noget godt indhold på benene.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Gräs:
Du kommer aldrig til at tjene 2-5000 kr på "nogle timers arbejde" desværre. Det kræver enormt meget arbejde at få sådan noget op at køre.

Hej Teleking,

Passiv indkomst er let, jeg forstår ikke hvorfor folk ikke tror på det findes. Måske er det fordi de tror, at den eneste måde man kan skabe det på, er ved at lave de præcis samme affiliate sider, adsense sider osv, som alle de andre allerede har lavet 1.000 af. Tænk ud af boksen, så kan du tjene kassen på affiliate, adsense osv. Herunder et eksempel fra en af mine dårligere måneder.. Det skal siges, at jeg 'arbejder' en time eller to... om måneden.... Jeg har jo en skole der skal passes, men sådan er livet vel for de fleste nittenårige.. 

Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for de mange gode forslag.  Jeg er stadig åben for flere forslag. Desto flere desto bedre :-). 

Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver ganske enkelt mundlam. Hvis jeg blot kan tjene 2-5000 kr/mdr. så er jeg glad. Må jeg evt. kontakte dig pr. telefon eller lign, så du kan fortælle mig 'opskriften'? :-) 

VH.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)