Hej Amino! Jeg hedder Nicolai Ramskov Nielsen og er 23 år. Jeg læser jura på Københavns Universitet og er nu så langt i mit studie (6. semester), at jeg bestrider de relevante kompetencer til at koble teorien til praksis. Jeg søger derfor udfordringer, hvor jeg både kan bidrage aktivt til virksomheden samt opnå faglige såvel som personlige udfordringer. Ved siden af mit studie er jeg på 6. år ansat i et stort forsikringsselskab, hvor jeg har besiddet forskellige stillinger og er derigennem uddannet forsikringsrådgiver. Jeg har via mit nuværende arbejde stiftet bekendskab med den finansielle sektor ligesom jeg vægter samspillet med kunderne højt. Jeg interesserer mig både for tal og kommunikation og samspillet mellem mennesker i det hele taget. På mit studie har jeg været igennem de obligatoriske fag på bachelordelen, hvorfor jeg på 5. semester valgte at uddybe mig i valgfagene Selskabsret- og kapitalmarkedet, Længerevarende kontraktforhold og Konkurrence- og markedsføringsret. - Jeg er både interesseret i nye projekter såvel som igangværende virksomheder, og i skal være velkomne til at kontakte mig i forhold til uddybende informationer, CV eller en anbefaling fra nuværende arbejdsgiver. - Jeg bor i Hellerup og af den årsag skal virksomheden/kontoret være beliggende i København/Nordsjælland. - Jeg har midler til at indgå partnerskaber og eventuelle indskud i virksomheden. - Jeg har erfaring med bestyrelsesarbejde og sidder fortsat i en. - Min arbejdsgiver er indforstået med at jeg søger nye udfordringer, og jeg er derfor villig til at gå "all-in" sideløbende med mit studie. I skal være velkomne til at kontakte mig på mail: nicoramskovnielsen@gmail.com Venlig hilsen Nicolai Ramskov Nielsen |
Søger (juridiske) udfordringer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)