hej. kan 2 firmaer godt have det samme navn men ikke under samme fag. det ene ligger over i Aarhus og det andet i københavn. |
Et firma kan sagtens have flere adresser.
Så ja, hvis spørgsmålet er rigtig forstået
hej. kan 2 firmaer godt have det samme navn men ikke under samme fag. det ene ligger over i Aarhus og det andet i københavn. |
Et firma kan sagtens have flere adresser. Så ja, hvis spørgsmålet er rigtig forstået |
De 2 firmaer har ikke samme ejer |
Hej Første er jeg lidt bange for du bliver nød til at uddybe dit spørgsmål Eks har i sammen branche hvem kom første og er det i hensyn til domain eller hvordan ? |
Det kommer vel an på firmanavnet. Jeg er eks. sikker på at der er flere virksomheder der hedder Hanne's Blomster, men det er jo også to meget almindelige ord. Overvej evt. om det ikke er en ulempe at have samme firmanavn som et andet firma. Det kan måske forvirre kunder, og dine kunder kan måske havne ved konkurrenten af samme navn. |
Sådan som jeg tror du mener er f.eks at du har set at der i Århus er f.eks en restaurant der heder Restaurant Zenia. |
Det være for at jeg gad kalde mit ny firma for je-haveservice og jeg og jeg har også hjemmeside og jeg havde tjekke ind på cvr og der være ikke noget med det sammen Men her for 6måned side fandt ud a en som hedder je haveservice og han er i rengøring Det er derfor jeg spøger |
Ja på den måde kan der jo være en del der heder je det kan jo være initialer for en give ejer. og her er der jo lidt frit spil. |