Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

? skal bruge et let og overskueligt regnskabsprogram, hvilket kan i anbefale.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47185
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:18

du kan jo teste f-eks Economic gratis - og samtidigt Dinero gratis sideløbende og også andre om du vil. Der er ingen af dem der har eget lønprogram eller kørselsprogram - De har begge integration til f.eks. Danløn og kørsel kan man have i masser af køreapp eller kørebøger og i selskab vil man jo udbetale via lønprogrammet (danløn/bluegarden osv) da det kun må udbetales med egentlig reel løn sideløbende, og så bogfører du hele lønkørslen via integrationen

Du skal undersøge hvilke integrationer de forskellige programmer har til webshops - Det er noget de kan svare på - shopify integration osv - findes til de fleste. skriv ex til support@dinero.dk og hør dem hvad de har af webshop integration. Det er i alle fald et program de fleste er rigtigt glade for. Hør dem også om Ipad integration som kasse ved f.eks. messer

vh John Hannover

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Kenneth

Jeg bruger E-conomics, og det virker fint for mig, men det er jeg sikker på at dinero ville gøre også. Løn køre jeg i Danløn, og det er integreret med E-conomic.

Når det kommer til Webshop, så findes der også integrationer til E-conomics, ihvertfald når det gælder de større løsninger som WooCommerce, og Magento osv, men det forestiller jeg mig også at du kan få til dinero.

Så hvis jeg var dig ville jeg spørge min revisor/bogholder - hvis han har en preference, så gå med den

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)