Hej jeg planlægger (måske) at oprette en Ebay store til varer der koster 2.000,- - 5.000 pr enhed Og har i den forbindelse en del spørgsmål . Jeg har prøvet at kigge på Ebay, og synes ikke det er særligt overskueligt ! Specielt ikke de totale omkostninger ! kunne godt bruge lidt sparring til flg. Krav Vil kun være repræsenteret i Uk og De. Kan det lade sig gøre ? Kan man sælge 'undercover' uden at afsløre sit danske firmanavn ? Evt. Andet (firma) navn på Ebay ? Jeg tænker at jeg har en del spørgsmål, hvis/når processen kommer igang, så i må gerne sende private beskeder. Al hjælp og erfaring modtages vil være en stor hjælp for mig |
Jeg skal ikke turde sige, om det er muligt at ha et anonymt - ukendt navn som seller - hvorfor ikke ville jeg mene - men du skal jo bekræfte indentitet via kreditkort for Ebay og det kontrollers som tilhørende dig hvorved ebay jo ved hvem du er som seller
Samtidigt er der skarpe krav på de betalingsløsninger der tilknyttes, paypal eller kreditkort som naturligvis skal vide, det er dig og eller dit firma der er sælger og betalingsmodtager - Alene hvidvask lovgivning stiller skarpe krav på at de skal kunne identificere dig som sælger og modtager af pengene med navn, pas kopi eller ligværdig legitimation, før du kan ha en konto tilknyttet
v John Hannover