Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura udstedt til forkert firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 44
Fra  iLash Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en udfording med en faktura, som er udstedt til forkert firma. Jeg har 2 virksomheder, hvor jeg fra virksomhed A, bestilte en opgave pr mail, men som skulle udføres i virksomhed B. Leverandøren udsteder så fakturaen til virksomhed A, da jeg ikke var hurtig nok til at gøre opmærksom på at fakturan skulle betales af virksomhed B. Da jeg modtager fakturaen spørger beder jeg om at få den rettet til det andet firma. Det fortæller de, at det kan ikke lade sig gøre. Jeg får herefter en rykker, hvor jeg så kontakter dem igen og anmoder om at de udsteder kreditnota, og opretter ny faktura til korrekt firma. Det vil de fortsat ikke.. Hvordan løser jeg det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Betal regningen i virksomhed A - og videresend fakturaen fra virksomhed A til B.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Whiskey. Du bestiller fra virksomhed A uden at oplyse at du handler på vegne af virksomhed B. Dvs. virksomhed A hæfter over for leverandøren, og de er berettiget til at nægte at give dig en kreditnota. Dvs. for at gøre det økonomiske neutralt for virk. A, så betaler A og fakturaer det samme beløb til B.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)