Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brand og lugten af røg på tøj-varerlager.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Der gik ild i vores garage, hvor værelses ved siden af garagen er rummet jeg bruger som varerlager for min webshop, og der er derfor lugten af røg i rummet.
Tøjet ligger ikke i lukkede poser, så det er derfor meget "modtagelige" overfor røgen, dog er de i et lukket skab.

Men hvad skal jeg forvente med forsikring?
Lige nu er der et "rengørings firma" der går huset igennem, men jeg tænker, hvis tøjet skal renses før lugten kan gå væk, vil jeg mene det forværrer salgsværdien, idet en sådan rensning må være "hård" for tøjet. Skal jeg regne med at få erstatning for prisen på varene svarende til hvad jeg købte dem for, eller den forværret del, eller hvordan er jeg stillet?
Der er tale om mellem 6000-10.000 kr. 
Da branden var slukket havde indsats lederen to bud, hvad kunne have forudsat branden. 
Enten var det ledningerne omkring garagen der kunne have været noget galt med, eller også var den den cigaret en som også bor i huset havde smidt på gulvet, uden at den var ordenlig slukket.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

var dit varelager forsikret som varelager i din webshop? Der er ingen dækning hvis du mener det skulle dækkes under privat indbo forsikring - den dækker ikke noget som indgår i en virksomhed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)