Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som kan lave en rigtig billige webshop?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Søger en som kan lave en rigtig flot og billige webshop?

Kom gerne med et tilbud! :)

Mvh Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 20:34

Hej Jesper

Vi har en budget-pakke for en webshop, som vi mener er ganske billig :) Den er lavet i Wordpress, og du står selv for vareoprettelse m.m.

Har sendt dig en PM så du kan se, hvad det koster. Ellers tag et kig på www.progressio.dk/priser/priser-webshop/

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36

Hej.

Jeg står blandt andet bag somendo.dk som er lavet på shopify,
Webshopløsning koster 1499.- Du får 3 ugers hjælp med i købet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:38

jesper15:

Søger en som kan lave en rigtig flot og billige webshop?

Kom gerne med et tilbud! :)

Du kan selv lave den Gratis i Prestashop - Det er da et tilbud du ikke kan sige nej til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39

Erfaring spiller vel en rolle - går udfra at han vil få lavet noget professionelt ;/)

Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:47

Hvis den skal være flot og professionel og samtidig også være så billig som overhovedet muligt, så lær at bruge Wordpress. Du skal bare købe et domæne (koster fra 9 kr om året), køb et webhotel (du kan enten bruge et gratis ustabilt webhotel eller f.eks UnoEuros gode billige webhotel) og så skal du bare installere Wordpress + Webshop plugin (f.eks Ecwid) og så er du allerede kørende med det hele på plads efter du har dig lidt ind i det.

Det har jeg gjort siden jeg var ca. 12 år (er 18 i dag) og jeg ved at der er børn i 7.-8. klasse der lærer at bygge hjemmesider og webshops i Wordpress i skolen - så svære er det heller ikke.

Nogle af verdens største webshops er bygget i Wordpress, så det er både verdens billigste og også et meget professionelt og nemt at bruge, så det ville være så ærgeligt hvis du betalte en anden person 2.000-8.000 kr f.eks for at bygge en køreklar webshop i Wordpress, når det maks vil tage dig en uge at bygge den selv og være herre over den.

Med mindre du har et budget der er 10.000+ så vil jeg råde dig til at lære at bygge shoppen selv i Wordpress, det vil være det bedste og billigste!

mvh Zilas,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:22

Hej Jesper

Billig er jo relativ, men hvis har et budget på et par tusind ville jeg prøve lykken på Amino Freelance.

Når det er sagt kan en billig løsning tit ende med at blive en rigtig dyr omgang. Opsætning af en professionel webshop kræver mere end blot lige at installere WordPress også smække et tema på.

Det handler i bund og grund om din mavefornemmelse ift. hvilken udbyder du selv mener står i mål med dine ambitioner og budget. 

Du er velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside hvis du ønsker at få et indblik i vores priser samt koncept. Se: www.erhvervshjemmesider.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:54

Gå på Shopify.

Det eneste der tager lidt tid er at oversætte.

Jeg lavede kartoffelskræller.dk på en formiddag og havde ingen erfaring med at lave hjemmesider :)

Det er selvfølgelig en simpel side som kun sælger én kartoffelskræller, men den er super nem at tilføje nye produkter til.

Selv betalingssystemer kører super godt og er sat op på 5 minutter.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)