Hvis den skal være flot og professionel og samtidig også være så billig som overhovedet muligt, så lær at bruge Wordpress. Du skal bare købe et domæne (koster fra 9 kr om året), køb et webhotel (du kan enten bruge et gratis ustabilt webhotel eller f.eks UnoEuros gode billige webhotel) og så skal du bare installere Wordpress + Webshop plugin (f.eks Ecwid) og så er du allerede kørende med det hele på plads efter du har dig lidt ind i det.
Det har jeg gjort siden jeg var ca. 12 år (er 18 i dag) og jeg ved at der er børn i 7.-8. klasse der lærer at bygge hjemmesider og webshops i Wordpress i skolen - så svære er det heller ikke.
Nogle af verdens største webshops er bygget i Wordpress, så det er både verdens billigste og også et meget professionelt og nemt at bruge, så det ville være så ærgeligt hvis du betalte en anden person 2.000-8.000 kr f.eks for at bygge en køreklar webshop i Wordpress, når det maks vil tage dig en uge at bygge den selv og være herre over den.
Med mindre du har et budget der er 10.000+ så vil jeg råde dig til at lære at bygge shoppen selv i Wordpress, det vil være det bedste og billigste!
Billig er jo relativ, men hvis har et budget på et par tusind ville jeg prøve lykken på Amino Freelance.
Når det er sagt kan en billig løsning tit ende med at blive en rigtig dyr omgang. Opsætning af en professionel webshop kræver mere end blot lige at installere WordPress også smække et tema på.
Det handler i bund og grund om din mavefornemmelse ift. hvilken udbyder du selv mener står i mål med dine ambitioner og budget.
Du er velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside hvis du ønsker at få et indblik i vores priser samt koncept. Se: www.erhvervshjemmesider.dk