Hey. Jeg er en frisk flash freelancer der udvikler flash. Jeg ejer siden www.flashløsninger.dk, og har ok erfaring i flash. Jeg udvikler alt lige fra bannere til slideshows. har dog ikke den store erfaring i actionscript endnu. Flashløsninger.dk udvikler også sider udelukkende lavet i flash, og er meget billig!
Flashløsninger.dk tilbyder Flash design til super priser.
Vi finder, og skræddersyr det bedste flash design der passer bedst til dig og dine behov.
Flashløsninger.dk har god erfaring med flash design, vi tilbyder næsten alt inden
for flash design, det vil sige slideshows, flash menuer osv.
Desuden tilbyder vi også at få lavet en hel side lavet i flash,
dog ikke webshops og lignende. Flash er en god måde
at gøre en hjemmeside spændende, mere attraktiv,
og i det hele taget livlig. :-) Vi har god erfaring med flash, og er gode til at
lave et simpelt og ikke mindst flot flash design. På godt gammelt dansk kan man kaldevores løsninger for "idiotsikre" det vil sige at vi leverer en side der er nem og brugervenling, hvilket gør at den ikke er spor svær at gå til hvis man ikke lige har en hel masse erfaring ved en computer. Det kan netop være et problem at folk med mindre erfaring ved en computer, tit kan fare vild i store og uoverskuelige sider, flashløsninger leverer en side som er nem at navigererundt på, og samtidig meget effektiv.
Søgeoptimering: Når du får udviklet en side hos flashløsninger.dk får du oven i hatten lidt søgeoptimering, så din side bliver vist højere oppe i googles søgeresultater.
Mvh: Anders - Flashløsninger.dk :-)