Jeg er sikker på jeg overser en smart løsning på følgende problemstilling, det er første gang jeg prøver dette... I forbindelse med et kursus jeg skal holde, har jeg fået 25 deltagere til at købe adgang til mit kursussite - og dog: det er kursuslederen som har købt denne adgang på kursisternes vegne og indbetalt samlet beløb. Nu kunne jeg jo så oprette 25 login og 25 passwports og så sende dem til hver af kursisterne, men dette ville være lidt bøvlet - det er nu engang - tror jeg - bedst at lade folk selv bestemme deres login og password, herunder mulighed for at genoprette password hvis det glemmes etc. DERFOR er mit problem: Hvordan kan jeg lade netop disse 25 kursister oprette sig som brugere? Hvis jeg blot skriver til dem: gå ind på siden XXX og opret dig som bruger og få dermed adgang til alle informationer, så føler de ikke de får noget for pengene, for det kan alle andre jo også gøre! Jeg tænker på at købe følgende plugin - http://codecanyon.net/item/ultimate-membership-pro-wordpress-plugin/12159253?s_phrase=&s_rank=2 eller er der nogen som kender et bedre? MEN altså: hvordan får jeg sikret at kun denne eksklusive skare kan lave en brugerprofil? Jeg har sådan set ikke ondt i røven over at Jens Jensen fra Langeland laver en brugerprofil gratis uden at have betalt, men jer er sikker på at de de kursister som har betalt, føler sig lidt snydt...:-) og ikke har lyst til at betale endnu engang:-) Har nogen en løsning? :-) |
abonnement site... hjælp mig lige med at tænke "out of the box"
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)