Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ScanNet+Søgeoptimering ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at arbejde med Scannet modulet og det virker da egentlig meget godt. Det var godt nok ikke nogle særligt konkurrencepræget søgeord, men alligevel simpelt at optimere på.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:06

Hej Thomas,

Stand alone modulet har hvilke funktioner, som det integrerede modul ikke kan?

Hilsen

Per

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:41

Uha - det har mange. For det første er det egentlig mere et publiceringssystem. Kald det bare et mini-CMS, om du vil. Og det har indbygget Google Sitemap etc. Det bygger altså hele sider med egen URL og ikke kun titler og descriptions.

Som verden ser ud lige nu, vil jeg anbefale det integrerede modul frem for stand alone løsningen, hvis du har en ScanNet webshop.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:52

Hej,

Tak for svar. jeg skifter til scannet shop primo 2008 og har bestilt det integrerede SEO modeul.

Mvh

Per

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:59

Betaler man virkelig 200kr (+ moms) for et modul der bare tilføjer titler og beskrivelser af de enkelte undersider i shoppen ?.. Det virker jo sindsygt at de skal koster så meget for sådan en lille ting ?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:53

Det er sådan, ScanNet har besluttet, det skal være Zip it!

Omvendt kan man sige, at en shop fra ScanNet med betalingsmodul og SEO modul samlet koster 599, pr. måned. Det er stadig stinkebilligt i forhold til, at der er ubegrænset antal sprog, varelager på produktvariantniveau, produktkonfigurator, B2B modul og en hulens masse mere. Men enig i at selve struktureringen af prisen er temmelig besynderlig :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)