Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ScanNet+Søgeoptimering ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Har en webshop hos ScanNet og overvejer kraftigt at bestille deres søgeoptimerings-modul til min shop ? Nogle der har erfaringer med dette fra ScanNet?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:00

Hvis det er modulet, der er integreret i shoppen, kan du ikke undvære det!

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:37

Tak Thomas, var faktisk alt jeg lige skulle vide . Det er bestilt nu ;)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:05

Den forstod jeg ikke... ???

Thomas siger at den er integreret... for mig at forstå er det at den allerede er med i shoppen som standard...

Men så skriver du, at du vil bestille den ... ?! 

(hmm.. come to think about it, integreret kan vel også betyde, at det er et modul scannet har lavet og ikke et 3rd party ...)???

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:50

Hej Brian

Næ - men det burde indiskutabelt være standard. Uanset det: Med det modul (der altså bare giver unikke titler, desicriptions og keywords til hver gruppe og hvert produkt) koster en shop med betalingsmodul 599,- pr. måned. Og det er stadig hysterisk billigt i forhold til de faciliteter, der er med som standard i den shop. Den er langt fra perfekt - men den er go'!

Når jeg skriver det på den måde, skyldes det, at vel ca. 50% af Aminos læsere ikke kan skelne mellem søgeoptimeringsmodulet til webshoppen og det søgeoptimeringsmodul, der er stand-alone. Og der er STOR forskel... Men begge moduler er ScanNets og ikke 3rd party. Forvirret eller afklaret nu?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 00:07

ikke helt forvirret, men ikke afklaret ;-) ... når jeg ser på deres hjemmeside, kan jeg ikke læse hvad det ekstra SEO modul gør udover at den giver mig  "mulighed for direkte tilmeldning af produkter til diverse søgemaskiner verden over"..

Jeg har så prøvet en demo, hvor det hele er inkluderet, så det er lidt svært at skelne hvad det modul gør...

Det vil sige, at modulet giver mig mulighed for at skrive keywords og unikke titler til hver produktside og gruppe.. det er ikke med som standard (i de 373,75 kroner )... ???¿¿¿

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:40

Der er ikke noget at sige til, du er forvirret...

Det er noget elendigt vrøvl, ScanNet har valgt at skrive om det modul - for det gør ikke andet end at producere et unikt title-tag og desicription samt keywords til hver gruppe og hvert produkt.

En demo inkluderer IKKE det modul, så hvis du kunne giver hver URL unikke titles og descriptions i din demo, er det kommet med ved en fejl.

373,75 kr.? Det må vist være inkl. moms, og det er jo ret uinteressant. En ScanNet shop med betalingsmodul og SEO modul koster 599,- pr. måned ekskl. moms. Den pris kommer af 299 for shoppen, 100 for betalingsmodul og 200 for SEO modul.

ScanNet har også et stand-alone SEO modul, men det er noget HELT andet - og det koster så fra 299 pr. måned ekskl. moms.  

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:24

299 ekls moms ja ;-)

jeg er med nu... :-) ... kan godt se nu, at jeg ikke kunne skrive unikke URL, det regnede jeg egentlig bare med... (jeg synes det er for dårligt at det ikke er med fra starten, men det er vel også en måde at tjene penge på :-) ) 

Men jeg synes ikke at kunne finde på deres side at de har et yderligere SEO modul til 299 kr pr. måned... men det er måske kun store kunder der får den mulighed ?!

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:39
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:06

Jeg er da helt fra den :-) 

Jeg ledte efter modulet under webshop delen, men den havde jo sit eget fine lille link i menuen... okay,  NU er jeg med...  

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)