Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP installations fejl

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino folket

Jeg har købt et komplet theme til wordpress og installeret dette på min nyoprettede wp installation. 
Temaet bliver installet korrekt og jeg kan aktivere det. Efter dette dukker den nye menu op i venstre side, og når jeg klikker på denne kommer følgende fejl:

Fatal error: Uncaught Error: Function name must be a string in /var/www/mywebsite.dk/public_html/wp-content/themes/crossway_onepage/framework/includes/options.php:106 Stack trace: #0 /var/www/mywebsite.dk/public_html/wp-content/themes/crossway_onepage/framework/includes/options.php(23): wt_options->wt_render() #1 /var/www/mywebsite.dk/public_html/wp-content/themes/crossway_onepage/framework/admin/admin-panel.php(81): wt_options->wt_options('general', Array) #2 /var/www/mywebsite.dk/public_html/wp-includes/plugin.php(525): wt_admin->_load_option_page('') #3 /var/www/mywebsite.dk/public_html/wp-admin/admin.php(236): do_action('toplevel_page_g...') #4 {main} thrown in /var/www/mywebsite.dk/public_html/wp-content/themes/crossway_onepage/framework/includes/options.php on line 106

Hvad gør jeg galt? Jeg kører den nyeste version af WP. Fandt ud af at temaet var kompatibelt med 4,1 - 4,2 og 4,3. Jeg kører 4,4. Har dog prøvet at installere alle ældre versioner nu uden held. Det er simpelthen tema-menuen man ikke kan tilgå. Siden virker fint og man kan også se mit uploadede demo indhol. Jeg kan bare ikke bruge menuen til temaet :-(

Ved i hvad man skal gøre? Jeg har prøvet alt hvad mine kompetencer rækker til og kan ingen svar finde på Google ;-)

Mvh Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenice:
Ved i hvad man skal gøre? Jeg har prøvet alt hvad mine kompetencer rækker til og kan ingen svar finde på Google ;-)

Hej

Det kan skyldes at din PHP version ikke virker med temaet. Hvis ikke du ved hvilken PHP version dit webhotel udbyder benytter, kan du se dette ved at installere og køre dette plugin:

https://wordpress.org/plugins/mywebtonet-performancestats/

Typisk virker de fleste plugins med PHP 5.3 eller 5.4, der er visse der ikke virker med nyere PHP versioner.

Mvh WebHosting A/S

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)