Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fagmesser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er på udkig efter nogle gode internationale fagmesser for forbruger elektronik (consumer electronics)

Nogen der evt. allerede kender nogle gode nogen? Ellers er jeg på udkig efter en database eller en form for liste så jeg kan vælge de interessante.

Det skal helst foregå i tyskland eller england - de store i kina er desværre ikke en mulighed endnu.

Kom frisk :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 11:04

Hej

Jyllandsposten har nogle gange en int. messeoversigt i erhvervsdelen.

Cebit burde være en mulighed.  www.cebit.de

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:28
Der udgives hvert år en messe kalender med alle de store messer rundt om i verden. Jeg kan ikke huske om det er erhvervs fremmestyrelsen der udgiver. Prøv at se om du kan google det, ellers send mig en mail så kan jeg tjekke efter nytår.
Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 13:30

Ved for øvrigt at den største eller en af de største elektronik messer afholdes i Las Vegas.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:09

Forbrugerelektronik er mange ting men hvis foto/video er interessant (samt printere og andet billedtilbehør) så er Photokina den største fotomesse i verdenen for den type udstyr. Den afholdes hvert andet år i köln og holdes næste gang den 23.-28. sept 2008.

Se photokina.de

Vh Brian 

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 16:14

Jeg har selv søgt på google og har ikke kunne finde messekalenderen.

Jeg har som sagt flere eksemplar stående så hvis infoen stadig er relevant efter nytår så

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 16:21

øv mens jeg var igang med at skrive lukkede min browser med.

er der nogen af jer der oplever det samme her på amino at browseren pludeselig lukker og siger at der er en fejl?

når men som jeg var ved at skrive så skriv igen nu eller efter nytår hvis du ønsker mere info om messekalenderen.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:48

Vil da helt klart gerne høre mere om messekalenderen hvis du har fundet den.. Skriv evt. til info@raasdal.dk

Tror helt klart jeg skal på Cebit. HAr ikke haft tid til at undersøge flere endnu, men det kommer forhåbentlig engang i det nye år.. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)