Jeg tænkte at det kunne være sjovt med en tråd omkring hvordan hinandens logoer.
Gerne med en masse råd, fifs og anekdoter omkring hvorfor det ser ud som det gør, og hvordan det måske så ud, da man startede sin virksomhed.
Hvad er bedre ved det nye, hvad fungerede ikke ved det gamle osv.
Så - jeg lægger gerne ud. Her er mit nuværende logo;

Indtil her i november så det således ud:

Så hvorfor ændre det?
Mit første logo brugte jeg nok en halv times tid på. - Det er lavet i et online logo-designer-program-værk.
Det er ikke i særlig høj opløsning, og ikke designet af mig.
Men det fungerede fint, og derfor handlede det for mig bare om at få min virksomhed 1.0 gjort klar og on-air.
Men logoet var ikke særlig unikt. Det var ikke i høj opløsning, og siger ikke noget om virksomheden syntes jeg.
Derfor gik jeg igang med at redesigne det.
Jeg ville have et logo, der symboliserede lidt hvad virksomheden laver (bookingbureau).
Og så måtte man godt kunne genkende det, hvis det var i lille version som f.eks. App-størrelse.
Så idéen blev et D for Debeo og så med et microfonstativ i.
En primitiv skitste blev lavet i paint, og så sådan her ud:

Jeg fik derefter en freelancer til at lave logoet, og jeg er ret tilfreds med resultatet.
Især fordi at D'et giver mig mulighed for at lave om på strukturen, men stadig bevare logoet. Sådan her:

Det nye logo kan således bruges til mange sjove ting.
Og det fungerer godt i både stor og lille gengivelse.

Men nu er det DIN tur. - Vis mig/os dit logo, og fortæl gerne hvorfor at det blev som det blev.
Vi kan måske endda lære noget og blive inspireret af hinanden