Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og ideer til ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra ulfborg
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino bruger Min ven og jeg vil starte en webshop sammen, men vi er på bare bund med, hvor vi skal købe vores varer eller hvordan vi for kontakt til dem der sælger det. Vi vil helst ikke have lager eller for stor lager fra starten af. Jeg har søgt på google, men fandt ikke rigtigt noget. Min ven, han er web designer og vi har styr på alt det tekniske, men vi mangler grossister, hvor vi kan købe små mængder af varer eller dropshipping. Vi vil helst sælge ur, sko, vin, lamper, køkkenudstyr. Helst ting som, men ikke kan købe i butikkerne i Danmark, kvalitet og sjælent ting i den dyr ende, men ikke en krav. Vi er åben for alle ideer og forslag vi vil være meget taknemlig hvis I vil hælpe os. På forhånd tak hilsen Maksim
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:44

Hej Maksim,

Nu bed jeg lige mærke i dine formuleringer... det kan selvfølgelig være en fejl, men... Det er nok ret relevant før I begynder at bestille hjem etc, at I har meget styr på hvad præcis I vil sælge, da de ting du nævner i flæng sjældent bliver solgt på samme website.
Altså I må se på om hvad jeres forretningsplan sigter efter - målgruppe, pris på lager, selv et lille lager af urer kan jo overgå mange kvadratmeter sko, hvis vi snakker om at handle i den dyre ende.
De ting I nævner kan man også købe masser af I butikkerne, så hvad er jeres indgangsvinkel?

Det kan være I har styr på det hele... så jeg vil ikke blande mig alt for meget, men nu hæftede jeg mig bare i dine formuleringer, og tænkte det måske ville være godt at råbe vagt i gevær ;)

Fortsat god dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra ulfborg
Tilmeldt 17. Dec 07
Skrevet kl. 00:20
Det var fejl i formuleringen, jeg mente, at vi vil sælge kun en ting af det som jeg nævnte og det skal være mærke som ikke kan købes i butikkerne.
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:26

Hvis I vil sælge mærker der ikke findes i butikkerne, eller hele Danmark for den sags skyld, så får I brug for nogle gode marketings-teknikker (kroner)... For hvis danskerne ikke kender jeres produkt, så skal der meget til før folk tør tage chancen at købe jeres produkt... og endnu mere før de tør at købe et dyrt produkt på nettet....

Fra ulfborg
Tilmeldt 17. Dec 07
Skrevet kl. 08:58
ja vi vil helst bruge kroner på marketing end på en kæmpe lager
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:44

Jeg kan skaffe jer en grossist af ... tro det eller la' vær' - dørhåndtag ...!! (of all things)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)