Jeg skal i forbindelse med min uddannelse som diplomingeniør - IT på Danmarks Tekniske Universitet på praktikophold i et semester. Jeg skriver derfor herinde i håb om, at der er nogen der står og kan bruge en med mine kompetencer. På studiet har vi arbejdet med både hardware og software programmering, herunder algoritmer, databaser, operativsystemer, indlejrede systemer, digitalelektronik og mainframes. Jeg har arbejdet med programmeringssprog som java og c#.
Jeg håber at finde et sted, hvor jeg kan bruge mine tilegnede færdigheder i en virksomhed, men også et sted, hvor jeg kan udvikle mig yderligere og lære fra folk, der har været i branchen i mange år.
Skulle I have nogle spørgsmål er I meget velkommen til at skrive til mig per mail: s122997@student.dtu.dk eller i denne tråd.
Jeg står stadig og mangler en praktikplads, som er obligatorisk for at jeg kan færdiggøre min uddannelse. Hvis der er nogen der har brug for en eller kender nogen der muligvis kunne bruge mig i ca. 6 måneder, så vil det være fantastisk. Jeg er virkelig ved at være desperat, så alt hjælp er kærkommen!