Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tidsbegrænsning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

findes der et program som kan styre hvor meget en person sidder ved pc, altså f.eks et spil når man har siddet ved den i tre timer lukker den ned for nettet eller spillet.

jeg tænker på f.eks counter strike og de andre populære spil, om man kan installerer et program til at styre tiden.

med venlig hilsen

thomas

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:26

Ja, vil tro du skal kigge i retning af folk der driver netcafé for at finde ud af hvilke systemer der findes til det formål.     

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:32

hejsa

jeg er ret sikker på programmet kunne sælges til mange forældre som har børn der sidder på 5 og 6 timer ved pc, så et program der kunne styre det meget simpelt og evt hvilke programmer man er på og tid og så man kunne lave en blokering af siden eller en begrænsning på

thomas

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:45
selvstændig38:

jeg er ret sikker på programmet kunne sælges til mange forældre som har børn der sidder på 5 og 6 timer ved pc, så et program der kunne styre det meget simpelt og evt hvilke programmer man er på og tid og så man kunne lave en blokering af siden eller en begrænsning på

Ja, det er fantastisk hvor meget ansvar forældrene slipper for. Snart kan de helt slippe for deres børn.

/Rant off: jeg véd godt, at der tænkes i forretning. Jeg kunne bare ikke dy mig for at pisse lidt af over, hvor let det er for forældre at slippe for at vise omsorg i dag.

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:01

hejsa

ja jeg ved det godt, men der er mange steder hvor de ikke laver andet end at spille og jeg er træt af at høre på det fra mange forældre inkl. os selv, en dreng på 14 år render vi jo ikke nede på hans værelse konstant, men vi snakker meget om det sammen hvad der skal gøres såsom at tage pc væk i en periode, men for dem ville det også være dejligt hvis der kunne instaleres et program som styre når han har siddet og spillet det spil i to eller tre timer at den slutter, for børnene tror ikke på de sidder så lang tid, men det gør de.

hilsen

thomas

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:16

hejsa

nogen der kan lave en sådan program, som kan styre det???

thomas

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:44

Kanon ide, hvis du bruger for meget tid på Amino lukker din pc ned i en uge Idea

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:32

skovkjer:

Kanon ide, hvis du bruger for meget tid på Amino lukker din pc ned i en uge Idea

Shit, så er jeg sgu i farezonen for aldrig at kunne komme på amino igen... ;-)...

Men en sjov tanke, at automatisk lukke ned for counterstrike lige når knægten er midt i en vigtig clan-kamp... puh...

så er det vist ikke kun computeren der bliver lukket, så bliver der også lukket forældre ude i flere måneder..... :-)

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:32

Hvad med en low-tech løsning : Et æggeur :)

Ellers har jeg i sin tid haft downloadet et program der slukker maskinen på et bestemt tidspunkt, det havde en masse indstillinger jeg aldrig rodede med - så mon ikke de findes. Tror faktisk at World of Warcraft har fået indbygget et ur i spillet så du kan huske dig selv på at du også skal spise uden for spillet :)

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 02:51

Hejsa, ved ikke om det findes, men dit problem inspirerede mig til at sidde 1:30 time og udvikle lidt, så det er altså din skyld jeg er gnaven imorgen :-).

Det kan ikke helt det som du efterspørger, men det kan tilføjes til at køre kørende programmer igennem og spore hvor lang tid de har kørt og lukke dem ned hvis de kører for meget. Evt. kan man vist bare stoppe den timer der kører.

Min kode er proof-of-concept, og blev bare brugt til at illustrere at det kan lade sig gøre, programmet er meget manualt, men det kan sagtens automatiseres som du har tænkt dig :).

Jeg ved ikke om det virker for dig, da jeg aldrig har prøvet at exportere noget ud af Visual Studio (Uden det var med installation og det hele). Sig til hvis det ikke virker, så prøver jeg at finde på noget.

http://codeandconquer.org/processLister.rar

Når du starter programmet så tryk på Update, så kan du se alle processerne som kører på maskinen ligenu. Det kan blive lidt nørdet, men sådan er det. Når du har markeret det valgte program vælger du hvor mange sekunder det program må køre i, og så trykker du på "Pick!". Efter den givne tid lukker programmet ned. Du skal vist være administrator, eller være bruger af den samme proces som du lukker ned. Men meld gerne tilbage.

Nu vil jeg se at få mig noget søvn

Sov godt ,

Kasper. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)