Hejsa, ved ikke om det findes, men dit problem inspirerede mig til at sidde 1:30 time og udvikle lidt, så det er altså din skyld jeg er gnaven imorgen :-).
Det kan ikke helt det som du efterspørger, men det kan tilføjes til at køre kørende programmer igennem og spore hvor lang tid de har kørt og lukke dem ned hvis de kører for meget. Evt. kan man vist bare stoppe den timer der kører.
Min kode er proof-of-concept, og blev bare brugt til at illustrere at det kan lade sig gøre, programmet er meget manualt, men det kan sagtens automatiseres som du har tænkt dig :).
Jeg ved ikke om det virker for dig, da jeg aldrig har prøvet at exportere noget ud af Visual Studio (Uden det var med installation og det hele). Sig til hvis det ikke virker, så prøver jeg at finde på noget.
http://codeandconquer.org/processLister.rar
Når du starter programmet så tryk på Update, så kan du se alle processerne som kører på maskinen ligenu. Det kan blive lidt nørdet, men sådan er det. Når du har markeret det valgte program vælger du hvor mange sekunder det program må køre i, og så trykker du på "Pick!". Efter den givne tid lukker programmet ned. Du skal vist være administrator, eller være bruger af den samme proces som du lukker ned. Men meld gerne tilbage.
Nu vil jeg se at få mig noget søvn
Sov godt ,
Kasper.