Sidste uge begyndte jeg at lege lidt med at lave en videoblog om online marketing. Jeg postede en video herinde og fik noget brugbare feedback, om f.eks. "manglende fokus" i min første video.
Derfor prøver jeg nu igen. :) Med ny intro, nyt emne!
Håber i vil bruge et par minutter på at se videoen, og hvis i har noget konstruktiv feedback, vil det glæde mig!
din video er god forklarende, reel, men den er a.............lt for lang.
Videoer hvor du præsenterer et produkt eller service, bør ikke vare mere end 1 til Max. 5 Min. (gerne lige omkring 2 Min.) og så skal der ske noget hvor du fastholder seerne, ellers taber du dem.
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for nogle små fif, eller hvis jeg kan være dig behjælpelig på anden måde.
Drop det der i starten med at fortælle, hvem du er, hvad i laver osv, og gå direkte og lige på... Så kan du altid i slutningen af videoen fortælle dette, og evt udbygget det i beskrivelsen eller via boxe i videoen, hvor den besøgende kan sendes videre til "læs mere om os" sider eller landingpages...
Folk hader reklame før de har fået viden, bare til info. Bytter du rundt på rækkefølgen, virker det heller ikke sælgende på samme måde, selvom du siger præcist det samme :)
Drop det der i starten med at fortælle, hvem du er, hvad i laver osv, og gå direkte og lige på... Så kan du altid i slutningen af videoen fortælle dette, og evt udbygget det i beskrivelsen eller via boxe i videoen, hvor den besøgende kan sendes videre til "læs mere om os" sider eller landingpages...
Folk hader reklame før de har fået viden, bare til info. Bytter du rundt på rækkefølgen, virker det heller ikke sælgende på samme måde, selvom du siger præcist det samme :)
Var lige netop min tanke. Tak fordi du skrev det for mig :-)
Drop det der i starten med at fortælle, hvem du er, hvad i laver osv
Virker (i hvert for mig) selvpromoverende på en amatør-agtigt måde.
Jeg er helt enig. Der virker også sådan lidt, køb noget fra os agtigt, før man har fået pointerne fra videoen...
Idag hvor der er så meget gratis indhold på nettet, gælder det om at finde en mellemvej, mellem at dele viden, brande sig selv og promovere et firma, et produkt eller en service. Og den sidste del bør oftest være i baggrunden, ihvertfald hvis man vil ud til mange, da folk er reklametrætte, hvilket adblockers mm beviser...
Hej Brian, tak for stjernerne For ikke lige at ødelægge tråden, så er du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg give dig præcis svar på hvad først til mølle video indeholder.
Og skulle du så være interesseret, sender jeg altid ordrebekræftelse, så du præcis også har, hvad du får for den aftalte pris. Så ring på 31 16 39 30 eller send mig en PM, hvis du hellere vil jeg skal kontakte dig.