Jeg har i dag, har fået kontakt fra erhvervslivet, og jeg har hurtigt forhørt mig, mangler der heromkring, i Hinnerup, Hadsten og Hammel, noget IT og PC support, hos firmaerne... Jeg har derfor besluttet, at jeg vil sige mit hovederhverv op, og gå fuldtids i mit eget firma. Du har derfor nu muligheden for at score gode aftaler, og de næste par år, få store rabatter. De som tilmelder sig, den ene eller anden serviceaftaler, vil blive husket, i fremtiden. Dvs. gode rabatter... Også fremover. Firmaet har 3 kundedele. En del private, en del hjemmeside/internetbutiks service, og nu serviceaftaler med erhvervslivet. Da jeg ikke har den store erfaringer med Aftaler med erhvervslivet, har i nu muligheden for, at få en god aftale, efter jeres vilkår og præmisser. Hvis ikke i har en serviceaftale, så kig på jeres behov, og send disse til mig. Har i en aftale, træk 40% fra, og send det til mig. Send også jeres krav, og evt. priser i gerne ser, og så finder vi ud af noget. Dog er det pt. Kun fysisk i Hinnerup-Hammel-Hadsten trekanten denne service bydes. Men har i specielle krav, eller "bare" almindelige til hjemmeside, send også disse... Eller har i noget helt andet ? Send en mail, med jeres "tanker" og krav, så kontakter jeg jer, telefonisk eller hvad i ønsker, og så tager vi den derfra. Mailen er : Stefangranholm@gmail.com vh stefan granholm |
Mulighed for IT aftaler mm. samt computer service...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)