Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der kun mig der er træt af det her??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Smile
Nu ved jeg godt at jeg får på puklen og nok ikke så mange stjerner, men det tager jeg med Wink
Men for fanden hvor er jeg træt af, at folk ikke udfylder deres profil, her på Amino.
Jeg ved ikke om folk prøver at gemme sig bag et eller andet, men man prøver at hjælpe folk, med deres spørgsmål, eller andet og så søger man lidt på dem og der er intet at hente, eller også kommer nogle profiler her inde med tilbud og andet og man kan ikke tjekke
op på om de er seriøse eller noget, for
der står intet i deres profil, om hvem
de er, hjemmeside eller andet, det er
sku lidt trals. 

Man vil godt have at folk bruger tid på
at svare på deres spørgsmål og
undersøge ting for en, men man gider
ikke selv at bruge 3 minutter på lige at
lave sin profil, bare lidt personlig.

Men det er jo også nemmere af
komme med sure opstød over hvad
andre skriver, nå man ikke vil give sig
til kende Stick out tongue

Jeg syntes at det skulle være et krav,
her på Amino, at man skal udfylde
sin profil, for at kunne oprette en profil
på Amino.

Så kom jeg da ud med det Big Smile
Kan I alle have en god jul og et godt nytår.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 13:06

Kan du så ikke bare lade være med at hjælpe de folk der ikke har en udfyldt profil? Smile På den måde får i det jo begge som i gerne vil have det. 

Udfyldte profiler er ikke nogen garanti for ægthed, for dem der vil snyde eller vil være anonyme, skal nok lave en udfyldt profil der ligner. Samtidig vil et sådan krav jo også forhindre mange i at tilmelde sig til Amino, hvis man SKAL udlevere en masse oplysninger, man måske ikke har lyst til.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:

Kan du så ikke bare lade være med at hjælpe de folk der ikke har en udfyldt profil? Smile På den måde får i det jo begge som i gerne vil have det. 

Udfyldte profiler er ikke nogen garanti for ægthed, for dem der vil snyde eller vil være anonyme, skal nok lave en udfyldt profil der ligner. Samtidig vil et sådan krav jo også forhindre mange i at tilmelde sig til Amino, hvis man SKAL udlevere en masse oplysninger, man måske ikke har lyst til.

Jeg bruger heller ikke tid på de profiler mere.

Men man behøver jo ikke at give alle sine person følsomme oplysninger og sine gode ideer, men hvis man godt vil have prof hjælp, så må man også selv være med på banen.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)