Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorater søges til konkurrence site.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.
Jeg skriver til jer, for at spørge om nogle var friske på et samarbejde?

Jeg driver sitet PointSafari - som snart er åben.
Jeg søger derfor sponsorater, til at smide lidt på konkurrence listen engang om måneden :-)

Men i bliver selvfølgelige ikke sponsorater gratis. Jeg kan tilbyder følgende:
* Flere tilmeldte til jeres nyhedsbrev (hvis du har et)
* Flere besøgende til jeres webshop/site
* Flere tilmeldte til jeres spørgeskemaer (hvis du har et)

Hvordan fungerer PointSafari - hvad er det?
Sitet er et optjen-points-og-deltag-i-konkurrence koncept.

Besøgende opretter sig - gratis - som medlem, og kan optjene points ved at tilmelde sig nyhedsbreve, spørgeskemaer, ved at anbefale sine venner om PointSafari.dk og ved at surfe på hjemmesider.

Medlemmerne vil derfor gøre alt, for at få flere points til deres brugerkonto, for at få flere lodder til de konkurrencer PointSafari tilbyder.
- Disse konkurrencer, er så nogen du f.eks sponsorer, eller andre samarbejdspartnerer sponsoerer.

Hvis en bruger f.eks vælger, at surfe på en hjemmeside - som så kunne være din, så SKAL medlemmet surfe på hjemmesiden i 1 minut, før personen modtager sine points. Af al sikkerhedsmæssige oversager, vælger jeg at sætte det til 1 minut, sådan brugerne ikke bare besøger dit site i 2 sekunder, i håb om af optjene nemme points. I disse minutter, kan brugerne jo surfe rundt på dit website og se om det interresserer dem.
Hvis en bruger f.eks vælger, at deltage i et nyhedsbrev - som så kunne være din, så laver jeg en fil på jeres site, som automatisk indsætter. Det kunne f.eks være en side som "PointSafariNyhedsbrevPartner.php?rigtigenavn=xxx&alder=xxx&adresse=xxx&email=xxx" - når brugeren har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, får medlemmerne først deres points når de ER tilmeldt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siden er somsagt ikke oppe endnu, da jeg først vil åbne, når jeg har sponsorater. Jeg har markedsføringen i orden, så der vil komme rigeligt med besøgende når siden åbner.
Besøgende vil jo ikke besøge siden, før der er konkurrencer de kan deltage i, så derfor vil jeg høre jer, om nogle var interresseret? Når jeg har lidt sponsorater, så vil siden åbne.

Hvis du synes det lyder spændenet, og vil give det et forsøg, så skriv da tilbage til mig på annoncering@pointsafari.dk - også hvis I har spørgsmål til det.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:35

Spændende projekt...
Hvilken type annoncører regner du med at få, og hvem vil du gerne have? Specielle ydelser eller noget?
Hvilke kategorier er der på selve sitet, er det kun materielle ting, eller kunne det være konculent sider/ydelser m.m.?

Bliver bare lidt nysgerrig ;)
Hvilken målgruppe regner du med at få?

Men vil da lige kigge, når du har noget design og nogle flere beskrivelser...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 18:31

Der er ligemget hvilke præmier det er. Bare de opfylder kravene til begge køn. Kig på www.pointsafari.dk - den er åbent nu.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 21:58

Super fedt du har rammet reklamerne ind....
Generelt flot og overskueligt site... skal nok blive spændende at følge.

Tror godt du kunne have et undersite "introduktion", hvor man helt præcis får konceptet forklaret, og eksempler på afregning m.m.
Det ville gøre det lige i øjet tror jeg.... :)

Hvis du kunne bruge en præmie som fx konsulent ydelse til design/konceptudvikling/projektstyring - så smid mig endelig en mail.

God aften,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:50

jKampmann:

Der er ligemget hvilke præmier det er. Bare de opfylder kravene til begge køn. Kig på www.pointsafari.dk - den er åbent nu.

Kære jKampmann!
Hmmm … har været inde på Pointsafari og det her må jeg altså have uddybet:
Hvordan kan det være at der allerede er en der har optjent 4900 point, når du kun har 2 konkurrencer endnu ingen vindere og siden efter hvad jeg kan se kun har været tilgængelig siden den 20.12.2007?

Rigeste medlemmer

Simon

4900
Henrik 3670
E m i l 2565
flemein 1700
Martin 1600
Jab 570
Simsevu 320
Mads 190
jensjensen71 115
Berggren 100

Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 22:35

Simpelt :-) Brugeren har tilmeldt sig nogle af vores annoncøres tilbud og fået points for det. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 23:10

jKampmann:

Simpelt :-) Brugeren har tilmeldt sig nogle af vores annoncøres tilbud og fået points for det. 

Det var en yderst sparsom og langt fra informativ forklaring og den blev jeg jo ikke meget klogere af.

Så må jeg jo selv tænke mig til det og i mit hoved ser regnestykket således ud:

Jeg gætter på at man får 100 point ved indmeldelse (=det point tal Berggren har) og eftersom der er 2 konkurrencer så får man altså 2400 point for at klikke på og tilmelde sig hver enkelt konkurrence… FLOT!!!

Det der så bare undrer mig er, hvordan får man så 15 point, som jensjensen har fået (han har 115 point)

Og det går da helt galt når jeg forsøger at finde ud af hvordan man tjener 2565 point som E m i l har. 100 i indmeldelse til rest er der så 2465 : 15 =  164,33333

Da siden kun har været online i 8 dage synes jeg at det lyder helt fantastisk, at det har været muligt at optjene så mange point … med kun 2 konkurrencer!

Under HJÆLP har i denne tekst:Hvordan optjener jeg points? Når du er logget ind, kommer der muligheder frem i venstre side. Tryk eksempelvis på "Besøg hjemmesider", "Anbefal venner" eller "Tilmeldinger". 

Besøg hjemmesider er vel nærmest det samme som at klikke på butikkerne, som de gør på vind.dk

Anbefal venner … er det ikke ulovligt at tjene på det?

Det tror jeg nok at jeg har læst i en eller anden tråd her på Amino – måske der er nogle andre rare Aminoer der kan hjælpe her?

Personligt sidder jeg med en lidt ulden fornemmelse, uanset om jeg skulle være bruger eller sponsor!

Du kan jo bringe mine tanker i den rigtige retning, hvis jeg har gættet forkert!!!

Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 01:11

Du kunne jo eventuelt oprette dig som medlem, så havde du sparet at spørge om det. Under optjen points, optjener du "nemme" points, dvs. f.eks 10-30-70-150 pr. klik (på hjemmeside) => derfor har forskellige brugere f.eks 15 points. Og større points ved at f.eks tilmelde dig nyhedsbreve, eller modtage tilbud

Så længe, brugeren selv "anbefaler" sine venner, kan jeg på ingen måde se det "ulovlige" i det.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 01:54

jKampmann:

Du kunne jo eventuelt oprette dig som medlem, så havde du sparet at spørge om det. Under optjen points, optjener du "nemme" points, dvs. f.eks 10-30-70-150 pr. klik (på hjemmeside) => derfor har forskellige brugere f.eks 15 points. Og større points ved at f.eks tilmelde dig nyhedsbreve, eller modtage tilbud

Så længe, brugeren selv "anbefaler" sine venner, kan jeg på ingen måde se det "ulovlige" i det.

Waaaau … fantastisk markedsføringsstrategi … jeg har hermed fået styret min nysgerighed!!! 

En omgåelse af kravet om samtykke kan være urimeligt, f.eks. hvis forbrugerne af den erhvervsdrivende opfordres til at videresende reklame, eller ”tippe” andre forbrugere om den erhvervsdrivendes virksomhed, og den person, der sender videre, modtager en direkte godtgørelse i form af præmie, deltagelse i en konkurrence e.l.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 00:51

Krondal - Så blev det vist sat på plads Big Smile

Dog er jKampmann ikke den eneste der bruger denne løsning, alle lignende sider gør det skam også Smile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)