Jeg skriver til jer, for at spørge om nogle var friske på et samarbejde? Jeg driver sitet PointSafari - som snart er åben. Jeg søger derfor sponsorater, til at smide lidt på konkurrence listen engang om måneden :-) Men i bliver selvfølgelige ikke sponsorater gratis. Jeg kan tilbyder følgende: * Flere tilmeldte til jeres nyhedsbrev (hvis du har et) * Flere besøgende til jeres webshop/site * Flere tilmeldte til jeres spørgeskemaer (hvis du har et) Hvordan fungerer PointSafari - hvad er det? Sitet er et optjen-points-og-deltag-i-konkurrence koncept. Besøgende opretter sig - gratis - som medlem, og kan optjene points ved at tilmelde sig nyhedsbreve, spørgeskemaer, ved at anbefale sine venner om PointSafari.dk og ved at surfe på hjemmesider. Medlemmerne vil derfor gøre alt, for at få flere points til deres brugerkonto, for at få flere lodder til de konkurrencer PointSafari tilbyder. - Disse konkurrencer, er så nogen du f.eks sponsorer, eller andre samarbejdspartnerer sponsoerer. Hvis en bruger f.eks vælger, at surfe på en hjemmeside - som så kunne være din, så SKAL medlemmet surfe på hjemmesiden i 1 minut, før personen modtager sine points. Af al sikkerhedsmæssige oversager, vælger jeg at sætte det til 1 minut, sådan brugerne ikke bare besøger dit site i 2 sekunder, i håb om af optjene nemme points. I disse minutter, kan brugerne jo surfe rundt på dit website og se om det interresserer dem. Hvis en bruger f.eks vælger, at deltage i et nyhedsbrev - som så kunne være din, så laver jeg en fil på jeres site, som automatisk indsætter. Det kunne f.eks være en side som "PointSafariNyhedsbrevPartner.php?rigtigenavn=xxx&alder=xxx&adresse=xxx&email=xxx" - når brugeren har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, får medlemmerne først deres points når de ER tilmeldt. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Siden er somsagt ikke oppe endnu, da jeg først vil åbne, når jeg har sponsorater. Jeg har markedsføringen i orden, så der vil komme rigeligt med besøgende når siden åbner. Besøgende vil jo ikke besøge siden, før der er konkurrencer de kan deltage i, så derfor vil jeg høre jer, om nogle var interresseret? Når jeg har lidt sponsorater, så vil siden åbne. Hvis du synes det lyder spændenet, og vil give det et forsøg, så skriv da tilbage til mig på annoncering@pointsafari.dk - også hvis I har spørgsmål til det. |
Spændende projekt...
Hvilken type annoncører regner du med at få, og hvem vil du gerne have? Specielle ydelser eller noget?
Hvilke kategorier er der på selve sitet, er det kun materielle ting, eller kunne det være konculent sider/ydelser m.m.?
Bliver bare lidt nysgerrig ;)
Hvilken målgruppe regner du med at få?
Men vil da lige kigge, når du har noget design og nogle flere beskrivelser...