Søger hjælp til udarbejdelse af logo
Tilmeldt 6. Dec 15
sarahjl1993
Skrevet
06-12-2015 kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino !
Jeg søger hjælp til udarbejdelse af et logo !
Ville i den forbindelse høre om der ikke er en god freelancer til en rimelig pris, der har lyst til at lave et logo.
Logoet skal bruges på hjemmeside , visitkort, bil etc. Så det er derfor et krav, at billedet fås i flere formater og størrelser.
Skriv hvis i kunne være interesseret. Evt. skriv til mig på mail: sarahjl1993@hotmail.com
Mvh
Sarah Larsen
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Hej Sarah - og velkommen til Amino
Jeg synes du skulle oprette en opgave på http://www.amino.dk/freelancer/ - der vil du få en masse forskellige bud, fra forskellige grafikere med forskellige evner og til forskellige priser
Mvh David
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
06-12-2015 kl. 12:05
Svar
Sarah
Nu er David en ikke en der skamroser og anbefaler sig selv, hvilket er super fedt. Prøv at se hans grafiske arbejde, det virker meget professionelt.
http://davidchristensen.dk/grafisk/
Hilsen
Ravn
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Hej Sarah
Jeg sender dig en mail lige straks :-)
Svar
Tilmeldt 6. Dec 15
sarahjl1993
Skrevet
06-12-2015 kl. 12:25
Svar
Hej David,
Tusind tak for tippet, det vil jeg gøre :-)
Mvh
Sarah
Svar
Tilmeldt 6. Dec 15
sarahjl1993
Skrevet
06-12-2015 kl. 12:27
Svar
Tak for tippet Ravn! Men går ud fra at han ikke er interesseret på nuværende tidspunkt, da David henviser mig til et andet sted :-)
Svar
Tilmeldt 6. Dec 15
sarahjl1993
Skrevet
06-12-2015 kl. 12:29
Svar
Hej Simon,
Det lyder super godt :-) Jeg har dog først mulighed for at svare senere i dag eller i aften. Glæder mig til at høre fra dig
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
06-12-2015 kl. 13:07
Svar
Men går ud fra at han ikke er interesseret på nuværende tidspunkt, da David henviser
Jeg tror det er Davids beskedenhed der gør han ikke henviser til sig selv. Du kan jo bare sende ham en privat besked eller en mail. Her på Amino er der desværre rigtigt mange der tilbyder grafisk arbejde som er de rene amatører uden en uddannelse bag sig.
Svar
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Heine
Fra
VXTR
Skrevet
06-12-2015 kl. 13:41
Svar
Tager 749 + moms til folk på amino, kontakt mig på heine@vxtr.dk
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Jeg vil lige ønske Ravn en glædelig jul! - og tak for dine pæne ord (og mere end hvad jeg lige kan formulere).
Jeg havde desværre ikke mulighed for at hjælpe denne gang, da jeg har haft travlt med mit afgangsprojekt fra min uddannelse.
Men uanset - så er det bedste råd i denne sammenhæng jo nok, at man netop opslår en opgave (som jeg kan se du også gjorde, Sarah).
Som jeg ser det, så handler debatten på Amino jo netop om at give hinanden de bedste råd.
Jeg håber du fik et smukt og begavet logo. Ellers har jeg lidt tid her mellem jul og nytår; du må bare sige til
Glædelig jul
Svar