Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge en dygtig sælger til at pushe min virksomhed, Zubar Dubar - Barcatering, overfor mellemstore og store virksomheder i Storkøbenhavn.

Vi leverer cocktailbar til alle former for arrangementer og events og satser på erhvervskunder - altså firmaer.

Du skal være indstillet på at arbejde 100% provisionslønnet.

Kontakt Jonathan

tlf.: 26 56 96 38

jonathan@zubardubar.dk

www.zubardubar.dk  

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:16

Hej Jonathan

Hvordan forestiller du dig at salget skal foregå? Hvis det udelukkende er telemarketing er jeg muligvis interesseret.

Mvh K
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 23:41

Hej K.

Det kunne godt være telemarketing.

Pt. har jeg mest brug for en form for sælger-konsulent, der kan fortælle mig, hvordan jeg bør sælge.

Jeg leverer en service som er svær at sælge ved direkte kontakt, da det ville være et ret vildt tilfælde at folk netop står og skal bruge det vi tilbyder, når vi ringer!  Altså, det skulle betyde at de tilfældigvis stod og var i gang med at forberede en fest.

Men hvis du har et godt forslag er jeg lutter øren!

Jonathan 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:50

Hej Jonathan

Det er rigtig nok at det ville være et tilfælde hver gang man rammer en der lige har brug for din type produkt, men omvendt er telemarketing også en rigtig god måde at komme i dialog med en masse kunder på kort tid. Dit andet alternativ er som jeg ser det at kunden har dig i tankerne når de skal til at arrangere deres fest, og det vil kræve at du på en eller anden måde har markedsført dig overfor dem.

Umiddelbart vil jeg mene at telemarketing både kan skabe nogle umiddelbare salg for dig og samtidig sikre at en masse kunder har kendskab til dig når de skal arrangere en fest ved at indhente emailadresser på de kunder der ikke umiddelbart står og har brug for dit projekt. 

Mvh K

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 01:21

Jo, klart nok.

Men problemet ligger mere i, hvordan jeg aflønner sælgeren, hvis der ikke er noget salg forbundet direkte med opringningerne.

Sælgerens resultater vil være meget svære at måle og jeg tør ikke kaste mig ud timelønning, før jeg har set om sælgeren kan sit kram.   

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)