Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er kreditkortsvindel en risiko når man giver website passwords til it mand?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville nok være lidt tryggere, hvis det var navngivet firma og i Danmark, men har givet mit kontrolpanel/administrations password/login til 

it mand i Pakistan, - ER der overhovedet nogen risiko herved? Jeg har Surftown som webhotel, - jeg kommer i tanke om at man 

med password kan se mine betalings invoices fra Surftown osv., - kan man ikke gå ud fra at profesionelle firmaer har nogle sikkerheds procedurer som forhindrer snyd  -

jeg tænker i min vilde fantasi: hvad sker der hvis han henvender sig til webhotellet og udgiver sig for at være mig og beder om at få at vide hvilke kreditkortoplysninger "han" brugte til at betale sidste gang... 

eller på lignende vis tænker jeg på om han kan snyde pay pal...,

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skulle han kunne misbruge dit kreditkort? Dine info ligger vel ikke frit tilgængelige hos Surftown? Jeg har ikke været kunde der, så jeg kender intet til deres håndtering af betalinger, men jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at kortdata lå tilgængelige i en admin bruger. 

Men hvis du er i tvivl, hvorfor spørger du så ikke bare Surftown angående deres håndtering af betalinger? De må kunne give dig et 100% sikkert svar angående, hvad du skal være opmærksom på, og hvor der evt måtte være en risiko, hvis der er nogen, hvilket jeg ikke formoder er tilfældet...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)