Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du overtage dette projekt?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, 

Jeg skulle påbegynde et julesalg af et segboard projekt - men da jeg desværre på baggrund af nogle forekommende problemer, ikke haft mulighed for at begynde det d. 1. december. 
Der følger den absolut billigste leverandør inden for faget - de kan anskaffes fra 1000-1320.- leveringstiden er kun på 3-8 dage - så du kan sagnets nå og sælge en masse og afsende en masse inden jul, og du skal være opmærksom på at du kan skrive eller sige til dine kunder, (eksempel) at leveringen først vil ske d. 4 januar - derfor kan i sætte en ordrebekræftelse under træet. DU kan også sælge det til Danmarks billigste pris, da indkøbsprisen er så billig - og jo flere du køber - jo mere spare du, så derfor er det en god ide, at sælge så mange som muligt - og der efter at bestille hjem. 

Du får følgende: 

1) Køreklar webshop professionel - dette theme anvendes:  http://startup-theme-tech.myshopify.com 
2) Domæne samt email system i et år. 
3) Leverandør oplsyninger 
4) Markedsføringsplan - en vigtig og meget brugbar markedsføringsplan i anledning af det du skal sælge. Du vil nå op omkring 100.000 - 250.000 danskere. 

DU KAN OGSÅ VÆLGE OG SÆLGER ANDET EN SEGBOARD - JEG HAR ADGANG TIL MANGE LEVERANDØRER - BLA. GLATTEBØRSTE LEVERANDØR, DE KOSTER CIRKA 80-90 KRONER I INDKØNSPRIS INKL. LEVERING, MOMS OG TOLD - SÅ KAN DU SÆLGE DEM TIL 299.- / DE SÆLGES FOR 399 - 499 :) 

SMID EN PB. :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)