Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Potential forretningsmulighed. Rådgivning!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant tråd om en (for mig at se) anderledes network marketing mulighed!

Jeg har brugt mange timer på at undersøge The Reverse Funnel System & Global Resorts Network, og vil nedenfor forsøge at redegøre for nogle af de vigtigste elementer.

Global Resorts Network ER et network marketing firma, som ganske rigtigt udbyder et livslangt medlemskab, som giver dig mulighed for at booke ophold på 5000+ resorts verden over! Eksempelvis kan du booke en uges ophold på et 4* hotel på Hawaii for 298 $, hvilket er en ganske fornuftig pris og en betydelig besparelse i forhold til normalprisen.

Medlemskabet hos Global Resorts Network koster ganske rigtigt 3000 $, og giver dig mulighed for også at arbejde som affiliate, hvis du har lyst. Du kan booke så mange ophold, du overhovedet vil... du kan endda give 3 ugers ophold væk årligt til venner, familie, forretningsforbindelser etc.! 

Jeg er medlem af Global Resorts Network, fordi jeg elsker at rejse. Jeg rejser mange gange om året, da jeg udelukkende arbejder via internettet og derfor kan arbejde hvor og hvornår jeg vil!

The Reverse Funnel System er en organisation, som markedsfører Global Resorts Network på lige fod med alle Global Resorts Networks andre repræsentanter. The Reverse Funnel System er blandt andet skabt af Ty Coughlin og adskiller sig ved at være 90% automatisk...

Dvs. at brugerne af Reverse Funnel System markedsfører konceptet og placerer evt. kampagner (som iøvrigt allerede er lavet) rundt omkring på internettet, og interesserede bliver så ganske automatisk ført igennem systemet, indtil de vælger at sige ja eller nej til konceptet. Som repræsentant skal man ikke ringe til nogen, og man skal ikke at forsøge at overtale venner og familie til at hoppe med på vognen. Der er ganske enkelt tale om et simpelt markedsføringssystem, som primært henvender sig til folk, som interesserer sig for markedsføring via internettet.

Jeg har betalt mange penge for at lære at forstå Internet Marketing og så i The Reverse Funnel System en mulighed for at føre nogle af strategierne ud i livet på en nem og effektiv måde. For mig handler det kun om forretningsmodellen, og jeg er generelt ikke tilhænger af Network Marketing... men ser jeg en mulighed for at få mere ud, end jeg putter ind, så slår jeg til!

Inden jeg faldt over Reverse Funnel System, arbejdede jeg udelukkende med salg af ejendomme, ejendomsinvestering, valutahandel og andre financielle investeringer... og heldigvis for mig så er netop disse områder også en stor del af fremtiden for Reverse Funnel System. Internet Marketing er kun begyndelsen og en lille del af konceptet.

The Reverse Funnel System er meget amerikansk men konverterer også rigtig godt uden for USA... "It is all about the numbers"!

Se evt. mere på http://www.thousanddollarprofits.com/moneymasters

Mvh.

Martin S. 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:43

ja samme her....

et rigtigt marketing firma skal man ikke tjene penge når folk melder dig ind...  men ved de som de køber når de er meldt ind.

her tjener du kun penge på folk start gebyr. selv om der er et produkt.. men der står intet nået om at du får penge hver gang en kunde i din forretning bestiller et hotel at du så tjener penge....

du tjener altså kun penge når der kommer nye ind i forretningen...

ifølge dansk lovgivning er dette pyremidespil.

eller har jeg misopfattet det som er blivet skrevet i denne tråd.

Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:41

Tråden er godt nok lidt gammel, men du har opfattet det forkert og hvordan iflg. Dansk lovgivning er dette et pyramidespil ?

Fra Rønnede
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:33

Det er nemt at se, kan du tjene penge hvis der ikke kommer flere reps. ind i systemet? Nej = pyamidespil, ja = så længe at dine kunderne har et forbrug = mlm system.

Mvh Gleerup http://gleerup.acnrep.com www.acneuro.com http://www.acnintegrity.eu/acn/dk/integrity/ http://video.acninc.com/Training/product/IRIS3000/IRIS3000.html

Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:41

Det gør det da ikke til et pyramidespil, og ja det bruger samme grundform/metode, men det har intet med "spillet" at gøre.
det jo bar en smart metode så alle hjælper hinanden med at komme i gang.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:24
kingcapricorn:

Det gør det da ikke til et pyramidespil, og ja det bruger samme grundform/metode, men det har intet med "spillet" at gøre.
det jo bar en smart metode så alle hjælper hinanden med at komme i gang.

Hvis vi tager denne sætning fra trådstarter:

"Han har betalt 3000$ for et medlemsskab, og med det siger han så, at han også fik retten til at henvise andre til produktet, og dermed få 1000$ for hver gang hans henvisninger køber et medlemsskab."

Og forudsætter at medlemmerne ikke kan tjene penge på andre måder end ved at henvise, så er det et pyramidespil = ulovligt.

Hvis vi når vi køber medlemsskabet til $3.000, får en vare til en værdi af $3.000 eller af større værdi, samt kan tjene penge på andre måder end ved at henvise mennesker til konceptet, så er det et lovligt Network Marketing system.

Om hotelrabatterne er en vare der kan gå for at være $3.000 værd, kan jeg af gode grunde ikke bedømme, der skal forbrugerombudsmanden eller bagmandspolitiet ind over.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)