Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Potential forretningsmulighed. Rådgivning!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

rådgivning søges.

En bekendt kontaktede mig her forleden, og han gjorde opmærksom på, at han havde fået lov til at komme ind i noget der hedder Global Resorts Network. Han har betalt 3000$ for et medlemsskab, og med det siger han så, at han også fik retten til at henvise andre til produktet, og dermed få 1000$ for hver gang hans henvisninger køber et medlemsskab. Han har været igang i 3 uger nu, og har på den tid lavet 4 salg, så kunne jo tyde på at der rent faktisk var mange penge at tjene. Jeg har selv undersøgt sagen, og selve produktet er over tyve år gammelt, så det er ikke ulovligt.

men er der nogle der har erfaring med Global resorts network, og føler de har noget at bidrage med, vil jeg utroligt gerne høre det, før jeg kaster mig ud i den her investering. Spild dog ikke min tid ved at kommentere uden at have sat dig ind i det.

På forhånd tak, 

jeg vedlægger linket han oplyste mig, hvis folk gerne selv vil se. http://www.forretningsterminalen.dk

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:28

Nu håber jeg ikke at du føler at jeg spilder din tid med følgende. Men jeg må tilstå at førstegangsindtrykket er hurtigt hjemmeside design, og det sædvanlige "tjen en masse penge hurtigt uden at røre en finger". Jeg ville gerne læse mere for at give dig råd, men jeg har ikke lyst til at indtaste mine oplysninger i den box der, da du aldrig har nogen garanti for hvor din mail ender, og bare email adresser i sig selv er jo et lukrativt marked efterhånden.

Min pointe er dog, at hvis du kan give lidt mere information vil jeg hjertens gerne kommentere på det. Husk blot på, at hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det det som regel også.

Mvh

Malte Holm 

Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 11:03

Han sagde godt at set-uppet var lidt amatør agtigt, men at det skyldtes produktet i første omgang var henvendt til amerikanere, der ikke ligefrem har de samme kriterier som os :). Der skulle dog komme et mere proffesionelt layout engang i januar. Men dit respons var nøjagtigt det samme som det jeg havde, og det som min ven også havde, hvilket i sig selv er et problem. Sagen er bare den, at jeg kan se han allerede har sagt sit job op, og bare sidder derhjemme og kigger på at pengene vælter ind :(. Så er ikke sikker på, at den med "it's too good to be true" gælder her, da manden rent faktisk er en barndomsven og næppe prøver at tage røven på en fra hans omgangskreds.

Jeg har selv været igennem hele systemet på siden nu, og de 50$ man betaler for at få humlen af det hele, bliver refunderet med det samme, hvis man ikke har lyst til at fortsætte. Men det fortæller de dig først lige efter du har betalt de 50$??

Men jeg kan så se, at det omtalte livstids medlemsskab er til en international rejseforening(Global resorts network), og at de har 5000 fire og fem stjernet hoteller i hele verden. Med det medlemsskab kan du så få et ubegrænset antal ophold  på 7 dage, hvor og hvornår det passer dig, på et 4 eller 5 stjernet hotel. Det i sig selv er ikke imponerende. Det imponerende er, at du får de her ophold fra 298$ til 680$ om ugen, med enkelte undtagelser(7 dage på et 5 stjernet hotel på hawaii koster omkring 800$).

Så hvis jeg bare tager på luxus rejse mere end to gange i livet er pengene allerede tjent ind :). Og dét er, hvis man Kun vælger at bruge det som et rejse redskab. Hvis man derimod beslutter sig for at tjene penge på det, fortæller de dig lige præcis hvad du skal gøre.

Jeg må indrømme at jeg allerede er solgt, men vil stadig meget gerne høre folks input!

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:48

Uha det er da godt nok en svær situation for dig, især når det er en barndomsven. Jeg kan dog stadig ikke helt få 2 centrale spørgsmål til at falde på plads.

1. Vil det sige at ham Hawaii fyren vi møder på hjemmesiden er ejer/opstarter af de 5000 fire til fem stjernede hoteller, eller hvordan mener han at det er 'hans koncept'? Eller er han bare en videresælger?

2. Det er selvfølgelig lidt svært at lure hele konceptet igennem uden at være mere 'inde i det', for der er jo mange internet-hotelsider som kan tilbyde nogle flotte rabatter så det behøver ikke nødvendigvis at være et scam. En hurtig søgning på 5 stjernede Hawaii hoteller viste mig (på et eksempel midt februar) at priserne ligger mellem $2500-$4000 for en uge, så det er jo ihvertfald en betydelig rabat man i så fald ville opnå via 'medlemsskabet', selvom jeg på dit indlæg forstår det som at det er nogle specielle hoteller som ejes/eller kun kan bruges af medlemmer fra netværket. Jeg forsøgte mig med en hurtig søgning, og fx denne hjemmeside er jo i en noget anden kaliber -> http://www.globalresortsnetwork.com/. Man får hurtigt fornemmelsen af at dette er et kæmpe netværk, som netop bliver finansieret på samme måde. Umiddelbart virker det ikke som om der er nogle tabere, eftersom at alle har ret til det samme, og ikke betaler (pyramide) til næste mand, men for at få disse fordele. Jeg synes dog stadig det er vigtigt at få et godt og solidt indblik i hvordan det lader sig gøre at finansiere disse ophold, hvis det normalt ville koste 3-4 gange så meget på et tilsvarende hotel.

Jeg synes at du skal give dig god tid til at søge rundt på Google og prøv at finde nogle positive (dem er der nok rigeligt af eftersom jeg går ud fra at folk er provisionslønnede, som den måde din ven nok også tjener på) og negative historier om konceptet, og vær meget kritisk når du læser de positive. Jeg har personligt prøvet at opdage de skønneste idéer og koncepter masser af gange, og nogle gange er det ligesom om jeg har haft skyklapper på, og nærmest helt har overset de negative ting og advarsler inden det var for sent.

Held og lykke, jeg håber bestemt du får succes med det hvis det viser sig at være troværdigt :-) 

Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:50

<sarcasm>Nice spam.</sarcasm>

Denne tråd burde slettes.

Tilmeldt 18. Dec 07
Skrevet kl. 13:20
Som jeg har forstået det, så har global resorts bare aftaler med de 5000 hoteller, og ejer intet selv. Og ham Ty Coughlin fra hjemmesiden har i princippet intet med hotellerne at gøre. Han har bare fået rettighederen til systematisk at sælge medlemsskaberne. Og jeg har nu brugt de sidste to timer på at lede efter kritik af systemet, og jeg kan virkelig ikke finde en eneste tråd på et eneste forum der har noget som helst negativt at berette om global resorts network, hvilket i sig selv er imponerende. Og medmindre mine definationer er helt i hampen, så har det her intet med spam at gøre..
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:00

Der er mange udbydere af network marketing du bør læse på dette link før du går videre: www.jomacompany.dk

Her har vi samlet en række vigtigige oplysninger der kunne danne grundlag for en beslutning om at starte forretning i denne branche!

Hilsen john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:13

Se på http://howreversefunnelsystemworks.com/

Nu ved man jo ikke lige hvem som står bag, og det ligner mest en som har et andet MLM selskab... Men hvis det er rigtigt hvad der står ser det ikke helt reelt ud.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:22

hej

har kun en forslag det er at lytte til denne online CD, den omtaler alle slags MLM selskaber

og så kan du hurtig, se om det er noget for dig.

http://www.mlmrockstar.com/europa/

mvh Karsten

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:17

netpimp:

<sarcasm>Nice spam.</sarcasm>

Denne tråd burde slettes.

Jeg giver netpimp ret. Det virker helt bestemt mere som om trådstarter vil "sælge" end bede om råd.

Mine pengespils-alarm-lamper blinker for vildt når jeg læser, at det koster $3000 for "at komme i gang" (var det evighedsmedlemsskab det blev kaldt? - gammel vin på nye flasker). De $1000 som man så får for "et salg" er vel sagtens et salg som indebærer at man "sælger" samme kæmpe mulighed til sine (snart forhændværende) venner.

Good luck. Even though you win the rat race - you're still a rat Big Smile 

LarsQ.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)