rådgivning søges. En bekendt kontaktede mig her forleden, og han gjorde opmærksom på, at han havde fået lov til at komme ind i noget der hedder Global Resorts Network. Han har betalt 3000$ for et medlemsskab, og med det siger han så, at han også fik retten til at henvise andre til produktet, og dermed få 1000$ for hver gang hans henvisninger køber et medlemsskab. Han har været igang i 3 uger nu, og har på den tid lavet 4 salg, så kunne jo tyde på at der rent faktisk var mange penge at tjene. Jeg har selv undersøgt sagen, og selve produktet er over tyve år gammelt, så det er ikke ulovligt. men er der nogle der har erfaring med Global resorts network, og føler de har noget at bidrage med, vil jeg utroligt gerne høre det, før jeg kaster mig ud i den her investering. Spild dog ikke min tid ved at kommentere uden at have sat dig ind i det. På forhånd tak, jeg vedlægger linket han oplyste mig, hvis folk gerne selv vil se. http://www.forretningsterminalen.dk |
Nu håber jeg ikke at du føler at jeg spilder din tid med følgende. Men jeg må tilstå at førstegangsindtrykket er hurtigt hjemmeside design, og det sædvanlige "tjen en masse penge hurtigt uden at røre en finger". Jeg ville gerne læse mere for at give dig råd, men jeg har ikke lyst til at indtaste mine oplysninger i den box der, da du aldrig har nogen garanti for hvor din mail ender, og bare email adresser i sig selv er jo et lukrativt marked efterhånden.
Min pointe er dog, at hvis du kan give lidt mere information vil jeg hjertens gerne kommentere på det. Husk blot på, at hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det det som regel også.
Mvh
Malte Holm