Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min kunde og min grossist siger 2 forskellige ting - hvad gør jeg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står en lidt trist situation her. Har en kunde som har købt et rimelig dyrt produkt. Produktet får jeg dropshippet fra producenten direkte til kunden. Kort efter modtagelse tager kunden kontakt til mig og fortæller at produktet har div. riser og fejl, som måtte stamme fra produktionen, i det emballagen var intakt ved modtagelse. Kunden fremviser en række billeder viser tydelig riser og noget som helt klart ligner produktion fejl.

Producenten godkender de riser og fejl de kan se på billederne og tilbyder at bytte de dele det drejer sig om. Min kunde skriver så de dele ned, det drejer sig om, det viser sig at være en komplet forsendelse, med bund plader og det hele. Den vil producenten så ikke godkende, og står nu fast på, at så mange dele ikke vil kunne komme igennem produktionen med fejl, uden at blive opdaget. Derfor mener de nu, at riseren må være opstået efter modtagelse og derfor ikke reklamation berettiget...øv

Hvad gør man..? Kunden virker ikke emsig eller noget. Dog er det lidt mystik at der skulle være fejl af betydning på en bundplade, der ikke er synlig når produktet er færdig samlet. Samtidig har jeg aldrig oplevet, at der skulle være så mange fejl på dette produkt og jeg har solgt det i over 2 år. Men igen, kunden har fremvist billeder og virker ikke urimelig.

Lige nu, forsøger jeg at lave en midtvejs aftale med producenten, om at de tage det hele tilbage og tjekker det ved selvsyn og så kan vi arbejde videre derfra. Men hvis nu de stadig holder på deres og min kunde på deres. Hvad gør man så?

(Undskyld det lidt lange indlæg

Venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo i sidste ende dig der har problemet, da det altid vil være en sag mellem dig og kunden.  Kunden kan vel reelt bruge sine 14 dages returret.

Så det bedste er nok at finde en mindelig løsning med kunden evt. i form at lidt kompensation.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)