Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leasy med møbler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej´sa,

tænkte på om der er nogen der har hørt om et slags "Leasy" koncept, hvor man istedet for at leje vaskemaskiner, TV osv. ud, istedet lejer møbler ud hvor kunden stadig skal betaler en månedlig udgift...

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:39

Nej, det har jeg ikke hørt om, men jeg tror ikke jeg ville gøre det - for møbler bliver slidt på en anden måde end maskiner og så er de nok lidt svære at leje ud. Desuden skifter moden indenfor indretning også og det ville betyde at sortimentet skulle udskiftes hvert år.

Det er fjollet at leje - også computer og vaskemaskine, men der skal nok være nogen der ikke kan regne ud at de betaler 4 gange for en vare når de lejer...så konceptet skal nok komme hvis det ikke findes endnu :-)

Mette

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:03

altså det skal ikke lejes ud, selvom jeg kom til at skrive det.

jeg mener at folk kan betale af hver måned istedet for at betale det hele på en gang...men selvfølgelig ville kunden så også komme til at betale lidt mere end den normale pris...hvis man så bare kunne sælge tidløs design! fx Natuzzi el. lign...

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:26

Salg på kredit har alle dage været en god forretning, specielt da der er mange folk der ikke regner på deres udgifter forbundet med dette. Man kan ofte spare penge ved ikke at bruge denne form for finansiering, men det betyder ikke at der ikke er mange der gør det alligevel.

Min kommentar er, at de fleste virksomheder der sælger dyrere varer som fx møbler m.m. godt har luret dette lukrative marked, og allerede selv tilbyder det. Så kan du jo overveje om det du vil er, at tilbyde finansiering af møbler (som købes hos en allerede etableret forhandler), om du selv vil forhandle møbler (og i så fald hvilke typer, mærker osv), eller om du kan finde dit eget 'blue ocean' derude ved at blande ovennævnte eller differetiere dit tilbud væsentligt.

Bedste hilsener

Malte Holm 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:54

Jeg sidder i øjeblikket og leder efter steder man kan leje møbler i kortere tid, og har indtil videre fundet In-Bolig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:11

Du kan ved alle bolighuse lave en afdragsordning... Det er meget billigere end Leasy konceptet (LÆS over 28% i ÅOP)

MVH
Billige YSL Solbriller

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)