Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design af webside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino´r

Jeg står for at opstarte egen virksomhed. I min søgen efter nogen til at lave websiden, var jeg egentlig klar til at bruge Danaweb. Så læste jeg alle indlæggene og konkluderer, at jeg ikke tør bruge dem til at løse min opgave. Jeg står klar med et oplæg til websiden, og et ønske om en CMS baseret løsning. (har købt webhotel og registreret domæne navne)

Er der nogle der har erfaringer med firmaer/enkeltpersoner(privat) som kan levere et seriøst og professionelt stykke arbejde uden at vi snakker et 5-cifret beløb ? venligst kom med nogle alternativer......

Hilsen

Søren

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:57

Jeg kan opsætte et CMS system til dig for 300 kr. Design skal du have et andet sted fra. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:06

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:38

Du skal være velkommen til at skrive en mail og beskrive opgavens omfang, så sender jeg et overslag på opgaven retur.

Send på email@redweb.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:27

Jeg vil også meget gerne komme med et tilbud, send eventuelt en mail med flere specifikationer til mail {at} gadensgaard {punktum} dk.

Jeg kan designe fra bunden eller tage udgangspunkt i det materiale du eventuelt allerede ligger inde med, og jeg sætter hjemmesiden op i Joomla CMS.

Du kan se referencer og vejledende priser på www.gadensgaard.dk.

Mvh Kasper Gadensgaard

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:32

Jeg kan sætte et website op i Wordpress systemet, så du både har et cms system, en blog, og en "almindelig" hjemmeside med kontaktinformationer og den slags...

smid gerne en mail på "info (@) mbitcenter.dk"....  og så kan vi tage en snak om hvordan jeg kan hjælpe dig videre...

Mvh Brian Brandt
www.mbitcenter.dk

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14

Hej Søren.

Jeg byder da også gerne på opgaven, send mig en mail med dine tanker omkring projektet emil @ 24i.dk

vh. Emil

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:35

Som forfatter til indlægget, siger jeg TAK til alle som har vist interesse for at hjælpe mig med opgaven.

Jeg har nu valgt en samarbejdspartner, og registreret alternativerne.

Også en TAK til Amino for dette fantastiske e-mødested for ligestillede iværksættere 

God Jul og Godt Nytår

Hilsen

Søren 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)