Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Året der gik - God jul og Godt Nytår

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Da dette er tråden for uhæmmet pral vil jeg straks gå i gang med at se tilbage på året 2007, der jo snart er gået.

Året har været godt for min omsætning, (udlejning af jukebox, slushice, popcorn,mm) jeg ligger på Index ca. 600 i år, 350 sidste år og 2005 = index 100 (start år) Alle måneder har bragt fremgang,.Det er indextal af konkurrence hensyn.

Jeg har været omtalt rimelig godt i løbet af året.

I starten af året næsten en helside i vores lokale Avis, (Fyns Amts Avis) sammen med ham jeg bor til leje hos. Han lejer telte, service mm ud. Ca. 1/2 side til hver.

Samtidig en artikel i den meget lokale ugeavis. Gudme Avis

På bagrund af artiklen i Fyn Amts Avis, kom jeg også i Familie Jounalen med et billed og en lille tekst. Min Mormor var meget stolt.

I Sommers endnu en artikel I Fyn Amts Avis. Det var godt nok næsten en gentagelse af den fra Januar, men fint med mig.

Radio protræt i den lokale radio i forbindelse med "Biler i Byen" samarbejde mellem den lokale handels forening og Svendborgs Bilforhandler fordi jeg var heldig at komme forbi med min  popcorn maskine, så ville de gerne høre hvad det gik ud på.

Ved investering i Sumo bryderdragter, havde jeg Ugeavisen for Sydfyn ude og tage et billede med min søn og en af hans venner i dragterne.

I Valget kom jeg igen i Fyns Amts Avis, i min gamle transit i selskab med Bendt Bendsen (K)  hvis nogen skulle være i Tvivl. Jeg brokkede mig primært over alle de mærkværdige regler om gul plade biler. Han gav en sluder for en slader og der blev taget nogle fine billeder til Avisen.

I sidste uge billed af mig og popcorn maskinen i den lille Gudme avis fra vore natåben i Oure (en meget lille by med storhedsvanvid, men meget hyggeligt)

Jeg har fået investeret i lidt flere maskiner. Fået lavet nogle gode samarbejder, med konkurrenter hvor vi formidler til hinanden når vi hver især har udsolgt. 

Senest er jeg af en anden og væsentligt mere velbeslået forretnings mand, der er i en anden del af udlejnings branchen blevet tilbudt at vi laver et firma, hvor vi skulle tage en tredie aktivitet op som ingen af os er inden for pt. Jeg skulle så styre det og så vil han komme med 1/2 til 1 mil. Det er jo lidt fristende, men jeg værtsætter meget min totale frihed. Så den skal lige overvejes en del gange.

Jeg har pr. den 30/10-2007 opsagt mit Job for at kunne arbejde næsten fuldtids med mit firma. (Skal dog fortsat arbejde lidt som vikar eller freelance, hvis nogle skal bruge en ekstra hånd et par dage kan jeg lejes på time/dags basis send pm eller ring 70 21 04 03 hvis det skulle have interesse.)

Hvad så med 2008 ?

Planen er:

Fortsat fremgang så der også kommer flotte tal på bundlinien

Investering i et projekt som jeg fortæller om senere, hvis det bliver realitet.

Måske fælles selskab med ovennævnte Pengemand, hvis jeg syndes det er noget for mig og kan forene det med mit eksisterende firma.

Mere tryk på markedsføringen. Opdatering af Hjemmeside. Bedre struktur på forretningsgang.

Omsætning: index 900 til 1000 (i forhold til 2005)

En del af min inspiration henter jeg her inde på Amino, fra mange forskellig brancher, så bliv ved skriv nogle gode debater, vi har alle noget ud af det.

Det var mit år, hvordan er jeres gået

De Bedste Ønsker om en god Jul og et godt Nytår til alle.

Thomas Bonde
www.Jukeboxfyn.dk et lille firma i vækst

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)