Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad vil du synes der ville være intresant?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer og rigtig glædelig jul!!!!!!!! :D

Dette henvender sig nok mest til mændende :p og ved godt det måske er et dumt sted at spørger om dette, men nu hvor der er så mange brugere, må der også være nogen som synes om dette :)

Hvad synes I at et mode magasin for mænd skulle indeholde, hvad ville i synes der var intrasant af få afvide/læse?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:39

Kvinder... og helst uden tøj, og helst gratis. Ellers læser jeg resten på nettet... lol

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:05

Hej

Jeg vil tillade mig at tage mine negative sko på og fortælle, hvad jeg er træt af ved magasiner, som burde være rettet mod mig.

Jeg er helt vild med forskellige gadgets. Men ofte bliver de præsenteret i en sexistisk indpakning, som jeg finder frastødende. F.eks. har jeg i T3 læst anmeldelser af forskellige nyttige dimser, som så var krydret med smålumre skurvognsbemærkninger. Jeg er helt klar over, at problemet er mit eget, og at det skyldes, at jeg er udenfor målgruppen for det pågældende blad, der oven i købet har en let påklædt kvinde på forsiden hver gang - eller i hvert fald de gange, jeg har bemærket det.
Bladet Gear har vist samme problem - jeg tror kun, jeg har læst et enkelt nummer.

Så et fedt gadgetmagasin, som kunne give mig en passende blanding af opnåelige og uopnåelige ting beskrevet med begejstring, men uden platheder. Lix må gerne ligge over 4½.

Det er også OK, hvis man anmelder skruemaskiner og elektronisk laser-niveleringsudstyr og den slags side om side med kvalitetsværktøj.

Små overskuelige byggeprojekter - f.eks. "Sådan laver du en vindkåbe i glasfiber til din mountainbike" o.lign. kunne også være helt fine.

Så lidt stof om rumfart og sære hjørner af computerteknologi (ikke anmeldelse af harddiske og bundkort, men måske noget om, hvordan elektronerne fiser rundt i en ny type RAM i forhold til en ældre).

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)