Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spilstatstik.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

nu ved jeg ikke lige hvor mange her inde fra der der odds freaks. Men jeg har i en længere periode overvejet, at opstarte en hjemmeside

hvor man kan gå ind og skrive sine oddse inde, hvorefter der så vil være en udregning af vinderchancer for de respektive liagaer.

mere detaljeret: jeg har fx oddse Arsenal sejr, barcelona sejr, og inter sejr. Den eneste kamp der går hjem er Barcelona kampen.

Resultaterne skrives herefter(eller før kampstart) ind på nogle kolonner, hvor den så udregner hvilken liga man har bedst vinder chancer.

lad os sige efter 150 kampe i den italienske, spanske, franske, engelske, danske osv. har hjemmsiden fundet ud af at man har størst vinder chancer i den spanske liga, fordi vinderprocenten ligger på 89,5%.

Det skal være en hjemmeside der er gratis for kunderne, men hvor jeg får intægt via reklamer osv...

er interesseret i at høre andre folks meninger omkring hjemmesiden...

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:26

Spændende projekt du har gang i, men jeg tror desværre allerede iden er taget.

Prøv http://soccerstats.com/ - Er det ikke noget i den stil ?

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:28

Nu spiller jeg slet ikke den slags spil, har dog gjort det lidt før i tiden.

Nu er det jo sådan, så der er store svngninger i det niveau de forskellige sportshold ligger for dagen, for ikke at tale om den enkelte sportsudøver. Der sker også konstant ændringer i spillertrupperne og ledelserne på de forskellige hold i verden. Der er mange variable, som gør det enormt svært at bruge statistik til noget som helst.

Det er nemt at lave statistik over hvilken liga du eller dine brugere er bedst til at oddse på og hvis det er det eneste din side kan byde på, synes jeg ikke den bringer noget nyt jeg ville benytte mig af, hvis jeg var gambler. Desuden tror jeg, at størstedelen af dem der f.eks. spiller Oddset ikke spiller på en enkelt liga, men spiller på de hold de kender mest til eller de hold der i forvejen har gode odds for at vinde, på Oddsne givet fra Danske Spil.

Lige umiddelbart tror jeg ikke så meget på idéen, men jeg er jo heller ikke inde i det miljø.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:03

og husk at statistik staves ... ja ... som statistik, fx spilstatistik.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)