Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail konto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for hjølp til at skifte min nuværende mail server ud med en anden, hvor det er muligt at få support hvis der er behov for dette. Min nuværende mail fungerer ikke optimal, og der er mails som ikke kommer frem og mails jeg ikke modager, hvilket er blevet et stort problem. Mail skal stadig være den samme, og jeg skal kunne flytte eksisterende mail´s med over til nye server.

Er der nogen som kan hjælpe med dette?

Mail. info@rieksconstruction.dk

Mvh

Lasse Rieks, 22529434

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lasse

Jeg fik selv flyttet min mail over på google apps for works her for lidt mere end ½ år siden - det vær en af mine Polske udviklere der hjalp mig her - det gik nu rimeligt smertefrit - Hvormange gamle mails ahr du liggende som skal flyttes ? og hvor har du din mail liggende idag ?

//Morten

Fra Gentofte
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Fra  TriGemini Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Du kunne evt. overveje Office 365, der fungerer ganske upåklageligt (desuden inkluderer de forskellige Office produkter i offline version).  Vi har selv for et par år siden migreret fra Scannet mailhotel til Office 365 (og overflyttet al post via en lille applikation - ganske smertefrit).

- Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din tilbagemelding. Lyder spændende med google apps works løsning, kunne godt være en løsning.

Jeg har ikke så mange mails liggende, da jeg kun har faft denne mail konto i ca. 1 år.

Det er bare vigtigt for mig at jeg har mulighed for at kunne få noget hjælp hvis der sker noget uventet med mail, da jeg ikke er den store haj til at løse dette.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Lasse 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den er under 1 år gammel, bør det ikke være noget problem. 

Jeg vil blot gøre opmærksom på at Unoeuro har en funktion, hvor man kan "støvsuge" de gamle mails over på deres mailservere. Så hvis du vælger dem som mailserver, kan du hente de gamle mails hurtig over. Jeg anvender dem selv til mails og de er rigtig stabile. 

Se mere:

https://www.unoeuro.com/support/faq/1/107/

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)