Hej, Jeg leder efter en salgs- og marketingssamarbejdspartner, som vil være interesseret i at repræsentere Babysafe produkterne i Denmark / Scandinavia. Babysafe produkterne består af Tremme- junor/sofaseng og puslebord osv. Desuden arbejder jeg løbende med at udvide produktsortimentet. Se også www.babysafe.dk Produkterne forhandles på nuværende tidspunkt i Illums Bolighus og div. børneudstyrsbutikker. Men da jeg er bosiddende i Australien, har jeg selv svært ved at udvide forhandlernetværket i Scandinavia og ønsker derfor at finde en person eller et firma, som kender til salg og marketing af design produkter inden for børnebranchen. På forhånd tak. Med venlig hilsen Pernille Berg Babysafe
|
Hej Pernille
Syns, at det lyder virkelig spændende og kunne faktisk have været rigtig fristet i dit projekt.
Du har ihvertfald et super godt produkt, og kan godt se, at du mangler at få meldt ud om dit gode produkt.
Hvilken målsætning har du? Og hvad omsætter du for?
Jeg har italiensk baggrund, og syns det kunne have været interessant at markedsføre dit produkt i sydeuropa, da jeg ved at man har "babykuller", i de lande. Og så kunne et produkt som dit, jo nemt tiltale forældre på et følelsesmæssigt niveau.
Jeg har selv en opgave med et nyt børnetøjsfirma, som vi skal markedsføre og hjælpe med at lancere i starten af det nye år.
Jeg tror ihvertfald på, at du har et rigtig godt produkt imellem hænderne dér - så du skal være velkommen til at tage kontakt til mig, via mit eget site og fortælle konkret, hvad det er, du har brug for i din samarbejdspartner.
Det eneste problem er, hvad der tidsmæssigt er forsvarligt - Så du må gerne sende en plan, oversigt, dine forventninger til os.
Held og lykke med det ihvertfald :)