|
Hej Amino! Jeg søger en softwareudvikler/programmør med henblik på udvikling af et plug-in til Microsoft Word. Jeg har gået og overvejet opstart af virksomhed, da jeg faldt over et problem som er gældende i uddannelsesystemet. Dette problem har jeg undersøgt nærmere, hvorefter jeg har interviewet forskellige personer i uddannelsessystemet som er dette problem meget nær, hvorved de også har bekræftet at problemet er gældende og de endnu ikke har har fundet en løsning på problemet. Derfor så jeg mit snit til at min løsning højst sandsynligt vil kunne løse problematikken. For at komme til sagen, så søger jeg en programmør og/eller softwareudvikler, som kunne være interesseret i et partnerskab i dette opstart. Jeg har ikke selv erfaring eller uddannelse inden for programmering og softwareudvikling, hvilket er min primære hæmsko. Dog har jeg via mit netværk adgang til potentielle markedsføringskilder af det fremtidige produkt samt adgang til sparring omkring opstart og drift af virksomhed. Jeg vil selv tage det fulde ansvar for drift og videreudvikling af virksomhed og koncept. Det eneste jeg ønsker er engagement og udvikling af den software som jeg har "fundet på". Jeg søger helst en udvikler, som ønsker at tage del i denne idé og fremtidige virksomhed, og som har muligheden for at kunne arbejde med dette på et "deltidsmæssigt" plan. Jeg kan desværre ikke afsløre meget mere omkring denne idé, da jeg ønsker at holde min idé så hemmelig som muligt. Jeg håber at I forstår! ;-) Hvis det lyder interessant, så send mig en besked og lad os drøfte idéen. |
Søger partner og/eller softwareudvikler til udvikling af Microsoft Word plug-in
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem